اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

جوانان در انتخابات با اشتیاق شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در انتخابات با شوری مضاعف شرکت می‌کنند.

جوانان در انتخابات با اشتیاق شرکت می‌کنند
حجت‌الاسلام محمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: با وجودی که نسل جدید دوران پیروزی انقلاب درک نکرده‌اند ولی به معنای واقعی کلمه برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) آماده هستند و به طور قطع در انتخابات پیش‌رو  شرکت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: نسل جدید به عبارتی جوانان و نوجوانان با حضور یافتن پای صندوق‌های رأی دلبستگی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایبندی خود به راه شهدا در معرض نمایش خواهند گذاشت به طوری که کشورمان به پشتوانه این جوانان در دهه چهارم پیروزی انقلاب قرار گرفته است.
این مسئول به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در سخنرانی روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در طول فرمایشاتی توأم با دوراندیشی و روشنگرانه مسیر حق به ملت نشان دادند از این رو باید هموطنان با عنایت به رهنمودهای ایشان نسبت به انتخاب افراد متخصص، متعهد و لایق مبادرت کنند.
وی با اشاره به اینکه اقلیت‌های دینی در مناطق مختلف کشور به ویژه آذربایجان غربی زندگی صمیمانه‌ای در کنار یکدیگر دارند، اظهار داشت: پیروان سایر ادیان آسمانی مانند بقیه ملت در این کشور زندگی می‌کنند و از نعمات، امکانات مختلف و .... مانند دیگران برخوردار هستند بر این اساس در انتخابات همراه با احساس مسئولیت برای انتخاب افرادی توانمند شرکت خواهند کرد.
امام جمعه سلماس با اشاره به اینکه اربعین حسینی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، اظهار داشت: امام حسین (ع) برای مجد و عظمت اسلام از مال، جان و همه هستی خود گذشت برای اجرایی شدن موازین شرعی و اصول دینی همچنین نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر خطر کرد پس می‌طلبد ما هم سبک و منش وی در زندگی خود الگو قرار دهیم برای صیانت از حکومت اسلامی حاکم بر کشورمان مقابل دشمنان فداکاری و جان‌فشانی کنیم.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول