اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد:

توجه بیشتر رسانه‌ها به خدمات بیمه ایرانیان

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با توجه به اهمیت فعالیت‌های بیمه ایرانیان، باید خدمات این بیمه از سوی رسانه‌ها بیشتر برای مردم تشریح شود.

توجه بیشتر رسانه‌ها به خدمات بیمه ایرانیان
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در بازدید از اداره کل بیمه خدمات درمانی بوشهر اظهار داشت: پرسنل این اداره کل با وجود فضای کم اما خدمات بزرگ و ارزشمندی را به مردم ارائه می‌دهند.
وی افزود: امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ هستند که باید همواره قدر آن را بدانیم و از آن غافل نشویم.
استاندار بوشهر تصریح کرد: خدمت به مردم از بهترین کارهاست و نزد خداوند هم اجر زیادی دارد اخلاص هم باید در کنار این خدمات وجود داشته باشد.
جهانبخش گفت: دولت مفتخر به این است که دولتی خدمتگزار و بی‌منت است و خدمات وقتی اثربخش است که در آن منتی نباشد.
وی اظهار داشت: خدمت کردن در برخی نهادهای دولتی و غیردولتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی به اخلاص زیادی نیاز دارد و پرسنل بیمه خدمات درمانی نیز در نهادی خدمت می‌کنند که خدمتگزاری و خدمت‌رسانی جز اصول کار آن‌هاست.
استاندار بوشهر با اشاره به خدمات بیمه ایرانیان بیان کرد: با وجود اهمیت این بیمه اما نسبت به تبیین وظایف آن اقدامات کمی صورت گرفته و انتظار است رسانه‌ها بیش از پیش به این موضوع توجه کنند.
وی خواستار اطلاع رسانی وسیع در ارتباط با خدمات بیمه ایرانیان شد و گفت: داشتن دفترچه بیمه خدمات درمانی فرصت خوبی برای بیمه شده‌هاست زیرا در پرداخت هزینه درمان مشکلاتشان کمتر شود.
جهانبخش با بیان اینکه جمهوری اسلامی در منطقه کمترین هزینه درمانی را دارد، بیان کرد: باید بیش از پیش به اهمیت کار بیمه توجه شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول