اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ تاکید کرد

حمایت از طراحان لباس برای رونق این هنر

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ تاکید کرد: با حمایت از طراحان لباس، این هنر را پر رونق کنیم.

حمایت از طراحان لباس برای رونق این هنر
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از دبیرخانه جشنواره مد و لباس فجر، حمایت مستمر از هنرمندان طراح و برگزاری جشنواره و نمایشگاه به طور مداوم در پیشرفت این هنر نتیجه بخش است.
استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ در گفت‌وگو با ستاد خبری نخستین جشنواره مد و لباس فجر گفت: جشنواره مد و لباس فجر با هدف کشف استعداد برتر گام بسیار موثری در راستای شکوفایی استعدادهای جوان است. 
فرشته کیاوش افزود: با فراهم کردن امکانات لازم و توجه به نیازها و مشکلات طراحان در این زمینه، آنها علاقمند به طراحی لباس‌های ایرانی ‌ـ اسلامی مطابق معیارهای فرهنکی‌ ـ اجتماعی کشور می‌شوند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای شکوفایی استعدادها در زمینه طراحی لباس باید بستر مناسبی ایجاد شود که جشنواره مد و لباس فجر این امکان را فراهم می‌کند.
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: حمایت مستمر از هنرمندان و برگزاری جشنواره و نمایشگاه به طور مداوم در پیشرفت این هنر نتیجه بخش است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ در پایان تصریح کرد: مشکلات مالی هنرمندان این رشته یکی از علل مهم بی‌توجهی به هنر طراحی مد و لباس و استقبال از سوی مردم بوده است، امیدواریم برگزاری نخستین جشنواره مد و لباس فجر باعث رونق و تحرک در این رشته شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول