اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل:

ناوگان راه و ترابری اردبیل نیاز به نوسازی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل گفت: ناوگان راه و ترابری استان اردبیل برای ارایه خدمات مطلوب نیاز به نوسازی دارد که تاکنون این امر محقق نشده است.

ناوگان راه و ترابری اردبیل نیاز به نوسازی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدکریم هدایتی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات راه و ترابری شهرستان نیر اظهار داشت: اگر این امر در سال‌های گذشته و به موقع انجام می‌شد، توان خدمت‌رسانی ما مضاعف می‌شد اما با این وجود با تمام توان در مسیر خدمت‌رسانی بیشتر گام برمی‌داریم.
وی تصریح کرد:‌ در کنار برخی مشکلات ناوگان راه و ترابری و فرسوده بودن آنها همچنان از بالا بودن مصرف نمک در جاده‌ها نگران هستیم چرا که با وجود سنگین بودن هزینه زیرسازی به راحتی با نمک‌پاشی‌های فصل زمستان جاده‌های ما در حال از بین رفتن هستند.
هدایتی همچنین با رد شایعات افزایش آمار جاده‌های برخوردار استان به صورت غیراصولی خاطر نشان کرد: برخی آسفالت‌ریزی‌های غیر فنی مشکلاتی را به وجود آورده است که این مشکلات دست و پای مسئولان راه‌سازی را در بهبود وضعیت و اصلاح برخی امور بسته است.
این مسئول در ادامه اضافه کرد: منابع مالی ما محدود و هرگز جوابگوی حجم عظیم خواسته‌ها و مطالبات نیست به همین دلیل در روند بهسازی و مرمت و راه‌سازی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم.
وی در ادامه گفت:‌ تداخل امور مربوط به راهداری و راه‌سازی نیز از جمله مشکلاتی است که وضعیت را بغرنج می‌کند و گاه موانع اساسی ایجاد می‌کند.
هدایتی با اعلام این‌که عمده انرژی نیروهای ما به ویژه در ایام پاییز و زمستان صرف بازگشایی راه‌ها و جاده‌های اصلی و فرعی می‌شود، افزود: این مشکلات برای متولیان راه‌سازی همیشه برخی آسیب‌ها را به دنبال داشته است که انتظار می‌رود با تدبیر مناسب این مشکلات و موانع به حداقل برسد.
مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل همچنین از تلاش و اهتمام مسئولان راهداری برای چهار بانده کردن اکثر مسیرهای ارتباطی استان خبر داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان نیر هم این وضعیت را شاهد باشیم.
در این جلسه فرماندار نیر در سخنانی ضرورت اصلاح نقاط حادثه‌خیز محور نیر – سراب را خواستار شد.
سیدحمید عباداللهی با بیان این‌که برای این اصلاح و رفع نقاط حادثه‌خیز بیش از 8 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است، خاطر نشان کرد: این اعتبار با مساعدت مسئولان استانی تأمین می‌شود.
وی در ادامه از تکمیل جاده ارتباطی اردبیل، نیر، کورائیم و احداث تقاطع غیرهمسطح چای‌سقرلو خبر داد و اضافه کرد: ضرورت دارد این مجموعه ترمیم و بهسازی شود.
فرماندار نیر همچنین به بلاتکلیف ماندن راه کریق، آرموداق در محور نیر – میانه اشاره کرد و گفت:‌ تکمیل و بهره‌برداری از این راه‌ها خواستار اهالی است که انتظار می‌رود به سرعت به ثمر بنشیند.‌
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول