اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرپرست اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی

سرپرست جدید اداره‌کل راه و ترابری رشتخوار معرفی شد

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه مسئول اداره راه و ترابری شهرستان رشتخوار با حضور سرپرست اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

سرپرست جدید اداره‌کل راه و ترابری رشتخوار معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی، ابراهیم صنیعی، در سخنانی در این مراسم با تقدیر از زحمات چند ساله احمدرضا امیری از رضایت مردم و مسئولان شهرستان نسبت به عملکرد وی ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: سیاست دولت همواره به کارگیری نیروهای دلسوز، صادق و خدمتگزار در مسئولیت‌های کلیدی است و امیدواریم مسئول جدید این اداره نیز همچنان از حمایت و یاری فرمانداری و سایر مسئولان شهرستان بهره‌مند شود.
سرپرست اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی با اشاره به عقب بودن استان در بحث راه‌ها از میانگین کشوری افزود: پیشرفت پروژه‌های شهرستان نیازمند جذب کمک از محل اعتبارات ملی است و این قضیه همکاری دستگاه‌ها و مسئولان شهرستان از جمله فرمانداری را می‌طلبد.
وی تخصیص 4 میلیارد تومان اعتبار به راه‌های روستایی شهرستان در سال‌جاری را نشان از توجه ویژه وزارتخانه به راه‌های روستایی دانست و افزود: می‌توان امیدوار بود در صورت تحقق کامل اعتبارات، جشن تکمیل آسفالت راه‌های روستایی بالای 50 خانوار شهرستان را در آینده نزدیک برگزار کنیم.
صنیعی افزود: با توجه به گسترش شبکه راه‌ها در بخش جنگل می‌توان تاسیس نمایندگی راه و ترابری این بخش را جهت پوشش بهتر راه‌ها در آینده نزدیک در دستور کار قرار داد.
در این مراسم عباسعلی بخشی، مسئول سابق  امور اجرایی راه و ترابری گناباد که کارشناس معماری است به عنوان سرپرست جدید اداره رشتخوار معرفی و مشغول فعالیت شد.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول