اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور روستایی استانداری هرمزگان:

23 روستای جاسک در محاصره شن‌های روان هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور روستایی استانداری هرمزگان گفت: 23 روستای شهرستان جاسک از توابع هرمزگان شامل 270 خانوار در محاصره شن‌های روان هستند.

23 روستای جاسک در محاصره شن‌های روان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استاندار هرمزگان، احمد پویافر در این رابطه اظهار داشت: 23 روستای شهرستان جاسک شامل 270 خانوار در محاصره شن‌های روان هستند که به دستور اکید استاندار هرمزگان اولویت‌های نخست و ضروری باید مشخص و اقدامات لازم پیش‌بینی شود.
وی با بیان اینکه 270 خانوار روستایی در جاسک در محاصره شن‌های روان هستند، ابراز داشت: 16 روستا در بخش لیردف و هفت روستا در بخش مرکزی جاسک در کنار تپه‌های شنی واقع شده‌اند که امکان هجوم شن به این روستاها وجود دارد.
مدیر کل امور روستائی استانداری هرمزگان اضافه کرد: اولویت نخست و ضروری برای اقدام و آزادی فوری از محاصره شن‌های روان تاکنون برای هفت روستا تشخیص داده شده که تصمیم نهایی در کارگروه ویژه این کار گرفته می‌شود.
پویافر عنوان کرد: در کارگروه ویژه مقابله با شن‌های روان، اقدامات واکسینه‌ای برای جلوگیری از بروز مجدد هجوم شن‌های روان نیز با آموزش از طریق صدا و سیما، نهال کاری منابع طبیعی و جهاد کشاورزی و مالج پاشی باید برنامه‌ریزی شود.
وی ضمن قدردانی از توجه ویژه استاندار هرمزگان به امور روستایی اذعان داشت: عملیات تثبیت شن‌های روان که با اعتبارات بالایی صورت می‌گیرد این بار با تدبیر استاندار هرمزگان و دستور اکید و اضطراری وی با کم‌ترین زمان و اعتبار ممکن انجام می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول