اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی/عطایی در گفت‌وگو با فارس

کاله مازندران با والیبالیست ملی‌پوش هند قرارداد امضا کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: کاله مازندران با "سانجای کومار" والیبالیست ملی‌پوش هند قرارداد امضا کرد.

کاله مازندران با والیبالیست ملی‌پوش هند قرارداد امضا کرد
بهروز عطایی صبح امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اعلام این خبر اظهار داشت: بعد از مصدومیت شهرام محمودی در پست پشت خط زن، نیاز به جذب بازیکن احساس می‌شد.
عطایی با اشاره به اینکه امیدواریم محمودی هر چه زودتر به ترکیب اصلی کاله بازگردد، تاکید کرد: این بازیکن کاله مازندران از ناحیه کتف مصدوم شده، هم اکنون دوره درمان خود را سپری می‌کند و زمان بازگشت او به آمادگی لازم و ترکیب تیم مشخص نیست.
وی با اشاره به این بازیکن هندی تصریح کرد: "سانجای کومار" والیبالیست عضو تیم ملی هند است که در رقابت‌های والیبال کاپ آسیا (AVC CUP) در ارومیه بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به عنوان بهترین اسپکر این رقابت‌ها معرفی شد و همچنین در مسابقات گوانگجوی چین نیز برای تیم ملی هند به میدان رفت.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران اضافه کرد: کومار والیبال را خوب بازی می‌کند و پست اصلی آن پشت خط زن بوده و امیدواریم نیاز کاله مازندران در ادامه لیگ برتر والیبال برطرف کند.
عطایی با اعلام اینکه قرارداد این بازیکن مشروط است، گفت: ما به شرط اینکه اگر این بازیکن آماده بود و توانستیم از او در ترکیب تیم استفاده کنیم، با او قرارداد امضا کردیم، ولی در غیر این صورت مبلغی از قراردادش به او تعلق نمی‌گیرد.
وی با بیان اینکه این بازیکن سال گذشته در تیم والیبال پرسپولیس تهران عضویت داشت، گفت: نمی‌توان درباره عملکرد او در پرسپولیس اظهار نظر خاصی کرد، زیرا در این تیم شرایط‌اش به دلیل عدم پرداخت مبلغ قرارداد و بحث‌هایی مالی که برای این تیم پیش آمد، ایده‌آل نبود.
عطایی با اعلام اینکه این بازیکن در دو آینده به آمل می‌آید و در تمرینات کاله مازندران شرکت خواهد کرد، گفت: امیدواریم این بازیکن با درخشش خود در ترکیب کاله جای گیرد.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با تاکید اینکه این بازیکن هندی خیلی متفاوت از بازیکنان ما نیست، اذعان داشت: این بازیکن در ابتدا نمی‌تواند جای پشت خط زن فعلی ما را در ترکیب تیم بگیرد، ولی اگر توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد رقابت سختی بین او و پشت خط زن آملی این تیم ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول