اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

تاثیر بازرسی‎ها در واحدهای صنفی محسوس باشد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: هم‌اکنون بازرسی‎ها از واحدهای صنفی استان بوشهر به طور مرتب و مستمر انجام می‎شود اما تاثیر آنها در استان محسوس و قابل مشاهده نیست و این امر باید کاملا محسوس باشد.

تاثیر بازرسی‎ها در واحدهای صنفی محسوس باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی استان بوشهر اظهار داشت: جریمه و بستن واحدهای صنفی متخلف کافی نیست و برخوردها باید به گونه‎ای باشد که مردم ببینند و در کاهش قیمت‎ها تاثیر داشته باشد.
وی افزود: رویکرد بازرسی‎ها و نظارت‎ها بر فروش کالا و خدمات باید با اثر بازدارندگی باشد تا از تاثیرگذاری لازم در این حوزه برخوردار باشد.
جهانبخش اظهار داشت: نصب پلاکاردهایی که در آن علت و نوع تخلف واحد صنفی متخلف نوشته شده بر سر در آن واحد به منظور آگاه‎سازی مردم و همچنین تعدیل قیمت‎ها ضروری است.
وی اضافه کرد: مردم به ما اعتماد کرده‎اند و ما نباید با بسنده کردن به بازرسی‎، جریمه و بستن واحدهای متخلف تکلیف خود را تمام شده بدانیم بلکه باید راهکاری اساسی و اقدامی تاثیرگذار در این زمینه داشته باشیم.
استاندار بوشهر یادآور شد: حداقل هفته‌ای یکی دو بار گزارشی از واحدهای صنفی متخلف از صدا و سیمای مرکز استان پخش شود ضمن اینکه واحدهای صنفی منصف نیز شناسایی، تشویق و به مردم معرفی شوند.
جهانبخش بیان کرد: کمیسیون تعزیرات رویکرد بازدارندگی داشته باشد و در کنار جریمه واحدهای متخلف، باید طوری اقدام کند که این واحدها دیگر جرات تخلف کردن نداشته باشند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: از ابتدای امسال تاکنون شش هزار و 368 پرونده در زمینه کالا و خدمات و توزیع و تولید به این کمیسیون وارد شده که از این تعداد شش هزار و 184 پرونده مختومه شده است.
مهدی مصور افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 102 درصد رشد داشته است.
وی اظهار داشت: در بخش اجرای احکام 4 هزار و 843 پرونده به شعب اجرای حکم وارد شده که از این تعداد 4 هزار و 800 پرونده منجر به صدور و اجرای حکم شده است.
مصور تصریح کرد: پرونده‎هایی که در شعب این اداره کل در استان امسال مختومه و بایگانی شده است در مقایسه با سال گذشته 103 درصد رشد نشان می‎دهد.
 انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول