اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی شهرستان زنجان تاکید کرد

لزوم ارسال گزارش‌های روزانه توسط هیئت‌های بازرسی

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی شهرستان زنجان گفت: اعضای هیئت‌های بازرسی باید گزارش‌های روزانه را تهیه و به دبیرخانه شهرستان‌ ارسال کنند.

لزوم ارسال گزارش‌های روزانه توسط هیئت‌های بازرسی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل خوئینی ظهر امروز در نخستین جلسه بازرسان انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان زنجان، حضور حداکثری مردم در انتخابات را منوط به جلب اعتماد مردم دانست و اظهار داشت: سلامت انتخابات و انتخاب هوشمندانه از دیگر اهداف مد نظر در انتخابات مجلس شورای اسلامی محسوب می‌شود.
وی افزود: هیئت‌های بازرسی باید پیش‌بینی‌های لازم برای بروز برخی مشکلات را داشته باشند، تا اگر مشکلی به وجود آمد بتوانند با آنها به درستی برخورد کنند.
بخشدار مرکزی شهرستان زنجان تاکید کرد: باید گزینه‌های درستی برای هیئت‌های بازرسی انتخاب شوند تا از بروز هر گونه مشکلی پیشگیری شود.
وی بر انجام درست و دقیق بازرسی تاکید کرد و گفت: گزارش‌های تهیه شده باید به صورت مستند ارائه شود.
خوئینی اضافه کرد: اقدامات انجام گرفته برای برگزاری انتخابات تا حد ممکن تصویر برداری و مستند شود.
وی با اشاره به لازم بودن تعیین مکان برای اعضای هیئت بازرسی توسط شهرستان‌ها گفت: نشانی محل استقرار هیئت‌های بازرسی باید از طریق رسانه‌ها در اختیار عموم مردم قرار گیرد.
بخشدار مرکزی شهرستان زنجان ادامه داد: گزارش‌های روزانه هیئت‌های بازرسی باید به دبیر خانه شهرستان زنجان ارسال شود.
وی با اشاره به گلایه‌های هیئت‌های اجرایی برای در اختیار نبودن برخی اعضای هیئت‌های بازرسی تاکید کرد: شماره‌های همراه اعلام شده برای اعضای هیئت‌های بازرسی باید همیشه روشن باشد.
خوئینی، احمد محمدی را رئیس هیئت بازرسی بخش قره پشتلو اعلام کرد و افزود: جلال خلیلی دبیر و سعید خان محمدی هم به عنوان عضو هیئت بازرسی بخش قره‌پشتلو انتخاب شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه محمد تباره، رئیس هیئت بازرسی بخش زنجانرود است، تصریح کرد: جعفر سرداری دبیر و محمد رضا جعفری هم از اعضای هیئت بازرسی این بخش هستند.
بخشدار مرکزی شهرستان زنجان، هاشم اسکندری را رئیس هیئت طارم اعلام کرد و گفت: علی محمودی دبیر و مسعود حسینی هم به عنوان عضو هیئت بازرسی فرمانداری طارم انتخاب شده‌اند.
وی عباس کرمی را رئیس هیئت بازرسی بخش چورزق اعلام و تصریح کرد: مهدی مهدیخانی دبیر و حسین‌علی جمشیدی هم عضو هیئت بازرسی بخش چورزق هستند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول