اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار کجور خبر داد

روستای منجیر مازندران جابه‌جا می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار کجور از حل مشکل زمین روستای منجیر از طریق جابه‌جایی جغرافیایی که بارها دچار ریزش سنگ شده بود خبر داد.

روستای منجیر مازندران جابه‌جا می‌شود
سید نادر موسوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کجور بیان داشت: پس از پیگیری‌های فراوان که توسط مسئولان استانی، شهرستانی و اعضای شورا و دهیاری روستای منجیر بخش کجور صورت گرفت با همکاری سازمان جنگل‌ها و اداره کل منابع طبیعی مازندران - نوشهر و بنیاد مسکن قطعه زمینی به مساحت هشت هکتار که خواسته خود مردم منجیر  بود برای نقل و انتقال در اختیار اهالی این روستا قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: روستای منجیر که در دامنه کوه واقع شده است طی چند سال گذشته همواره با ریزش سنگ‌های بزرگ مواجه بود که خساراتی را به مردم این روستا وارد کرد.
موسوی‌زاده ادامه داد: طی این چند سال از سوی مسئولان استانی و شهرستانی بارها پیگیری صورت گرفت و قرار شد قطعه زمینی به مساحت چهار هکتار از سوی منابع طبیعی به اهالی روستا در پایین دست  اختصاص یابد، ولی مردم روستا خواستار اختصاص چهار هکتار دیگر که در منطقه جهان زار که جزء مستثنیات است، بودند.
بخشدار کجور خاطرنشان کرد: طی جلسه پایانی که با حضور رئیس سازمان جنگل‌ها، مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نوشهر، بخشدار کجور و اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای منجیر برگزار شد قرار شد چهار هکتار بعدی که جزء مستثنیات مردم بود از ستاد حوادث غیرمترقبه استان خریداری و هر هشت هکتار در اختیار مردم این روستا قرار گیرد و مکان قبلی فقط برای دامداری استفاده شود.
وی در پایان از انتقال این روستا به مکان جدید در آینده نزدیک خبر داد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول