اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از تب و تاب کاندیداهای مجلس برای کسب رای

استفاده از سادگی روستاییان لرستان برای ورود به مجلس

خبرگزاری فارس: اخیرا عده‌ای از کاندیداهای مجلس نهم برای پیشبرد فعالیت‌های انتخاباتی خود از سادگی برخی روستاییان بروجرد استفاده می‌کنند تا به این طریق بتوانند رای بیشتری را برای جواز ورود به مجلس به دست آورند.

استفاده از سادگی روستاییان لرستان برای ورود به مجلس
به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برخی از کاندیداها با حضور در روستاهای بخش اشترینان در مراسم‌های مختلف مردم شرکت می‌کنند.

اخیرا برخی از کاندیداها با شرکت در مراسم‌های ختمی که در روستاها برگزار می‌شود، شرکت کرده و به بهانه معرفی خود به مردم به همدردی با صاحبان عزا می‌پردازند.

یک جوان اهل روستای کرکیخان بخش اشترینان بروجرد به خبرنگار فارس گفت: دنیای امروز دنیای گسترش اطلاعات و رسانه است و مرز بین روستا و شهر نیز با این وجود برداشته شده است.

محمد گودرزی افزود: دیگر دوره دادن وعده‌های دروغین به مردم گذشته است و مردم با بصیرت و هوشیاری کامل همه جوانب امر را در نظر گرفته و سپس فرد مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند.

وی اظهار داشت: برخی کاندیداها با شنیدن فوت افرادی در روستا به همراه هیئتی بلند پایه در مراسم ختم شرکت کرده و با این کار داغ عزیز از دست رفته را برای بازماندگان بیشتر می‌کنند.

یک جوان دیگر از روستای شهید بروجردی گفت: تبلیغات وسیع در زمینه انتخاب درست در انتخابات و برگزاری بیش از 32 بار انتخابات در کشور اسلامی ایران همه مردم روستا و شهر را در این عرصه خبره کرده است.

حامد رنجبر افزود: جوانان روستایی با تحقیق و پژوهش از کاندیداها اصلح را انتخاب کرده و در اختیار دیگر افراد روستا قرار می‌دهند.

وی اظهار داشت: کاندیداها با سیاه‌نمایی و دادن وعده‌های دورغین نمی‌توانند، آرا خود را افزایش داده و رای بیشتری جمع کنند.

رنجبر اضافه کرد: معیار انتخاب اصلح در انتخابات پیام‌ها و سخنان رهبر معظم انقلاب است و این معیارها مدنظر همگان باید باشد.

در ادامه بخشدار اشترینان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه امکانات اطلاع‌رسانی اعم از رادیو و تلویزیون و اینترنت در روستای بخش اشترینان موجود است و جوانان و مردم روستا به این واسطه در جریان بسیاری امور قرار می‌گیرند.

بابک مصطفایی افزود: مردم روستا مخصوصا جوانان با بصیرت و هوشیاری که دارند به وظایف کار مجلس آگاهی کامل دارند و تبلیغات درست را از نادرست به خوبی درک می‌کنند.

وی اظهار داشت: حضور برخی از کاندیداهای احتمالی در روستاها و تبلیغات انتخاباتی با توجه به اینکه هنوز زمان تبلیغات انتخابات فرا نرسیده است جرم بوده و پیگرد قانونی دارد.

مصطفایی یادآورشد: مردم روستاهای بخش اشترینان مانند گذشته در انتخابات مجلس نهم حضور گسترده دارند.

بخش اشترینان با جمعیتی در حدود 40 هزار نفر دارای 40 روستا است.

انتهای پیام/و۳۰/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول