اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

پرداخت حقوق کارگران شرکتی شهرداری ساری به‌روز شد

خبرگزاری فارس: شهردار ساری گفت: پرداخت حقوق کارگران شرکتی شهرداری ساری به روز شد، حقوق این نیروها تا پایان آذرماه پرداخت شد.

پرداخت حقوق کارگران شرکتی شهرداری ساری به‌روز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی حجازی در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه در دی ماه سال جاری تمام مطالبات دو و نیم ماه معوق نیروهای شرکتی طرف قرارداد شهرداری ساری پرداخت شد، اظهار داشت: تمام بدهی‌های نیروهای شرکتی طرف قرارداد با شهرداری ساری تا پایان آذرماه امسال پرداخت و هیچ طلبی از شهرداری مرکز مازندران ندارند.
وی یادآور شد: افتتاح پل الغدیر در میدان ولیعصر را در دستور کار قرار دادیم که در روز 12 بهمن امسال با حضور مسئولان استانی و همشهریان ساروی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
حجازی از اقدام قرارداد با سرمایه‌گذار پروژه 2.7 هکتاری دیم‌طوران ساری خبر داد و گفت: برخی اصلاحات در متن قرارداد از سوی شهرداری وجود دارد که در حال بررسی است.
این مسئول درباره قرارداد با سرمایه‌گذار مجتمع تفریحی توریستی، آبی ساحل دریای فرح آباد ساری توضیحاتی به اعضای شورای شهر داد و ابراز داشت: علاوه بر زمینی که دو و نیم میلیارد تومان قیمت ملکی دارد عوارضی که شرکت هواپیمایی ماهان به عنوان سرمایه‌گذار وارد شده بیش از 8.5 میلیارد تومان باید بپردازد که این رقم 11 میلیارد تومانی آورده شهرداری ساری در این سرمایه‌گذاری مشترک است.
شهردار ساری با بیان اینکه درخواست ما از سرمایه‌گذار ضمانت اجرایی این رقم آورده شهرداری ساری برای احداث پروژه تفریحی توریستی است، خاطرنشان کرد: با این پیشنهاد شهرداری ساری سرمایه‌گذار از موضع خود عقب‌نشینی کرد.
وی متذکر شد: ما قولی به شرکت ماهان نداده‌ایم که از این سرمایه‌گذار عوارض نگیریم و پروانه ساخت بدهیم.
حجازی در پایان اذعان داشت: از ابتدای سال تاکنون 35 میلیارد تومان از بودجه شهرداری ساری وصول شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول