اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان کرمان:

مسئولان باید به فوتبال ناشنوایان توجه داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان گفت: مسئولان فوتبال کشور باید به فوتبال ناشنوایان توجه کافی داشته باشند.

مسئولان باید به فوتبال ناشنوایان توجه داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین مولا یکشنبه شب در جمع خبرنگاران فوتبال را رشته ورزشی پر هزینه‌ای دانست و اظهار داشت: مسئولان فوتبال کشور باید به فوتبال ناشنوایان نیز توجه کافی داشته باشند.
وی افزود: در زمانی که فوتبال حرف نخست را در بین سایر رشته‌های ورزشی می‌زند، ورزشکاران فوتبالی و غیر فوتبالی ناشنوا در قالب تیم‌های ملی در رقابت‌های آسیایی و جهانی افتخارآفرینی می‌کنند.
مولا با بیان اینکه تیمی که در مسابقات جهانی سوئد قهرمان شده و پرچم کشور را در قلب اروپا به اهتزاز در آورده است در بازگشت به کشور با استقبال سردی از سوی مسئولان مواجه شد، تصریح کرد: زمانی که این ورزشکاران برای ما افتخارآفرینی می‌کنند، باید بیشتر از گذشته از آنها حمایت شود.
رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان از برگزاری مسابقات لیگ دسته برتر و اول فوتبال ناشنوایان کشور خبر داد و بیان داشت: 500 فوتبالیست ناشنوا در این مسابقات حضور دارند.
مولا گفت: ورزشکاران ناشنوا از استعداد زیادی برخوردار هستند و حمایت و توجه به آنها زمینه‌ساز بروز بیشتر خلاقیت‌ها و توانایی‌هاست.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول