اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری:

برای بقا در لیگ آزادگان باید امتیاز دربی را بگیریم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری در آستانه بازی تیمش در برابر سایپای شمال قائمشهر گفت: برای بقا در لیگ باید امتیاز کامل شهرآورد را کسب کنیم.

برای بقا در لیگ آزادگان باید امتیاز دربی را بگیریم
محمدحسن پریچهره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازی دربی همیشه سخت و دشوار است و با توجه به حساسیت، بازیکنان نمی‌توانند توانایی همیشگی خود را در زمین نشان دهند.
وی تصریح کرد: در تعطیلات سه هفته‌ای، بازیکنان تمرینات خوبی را زیر نظر مربیان پشت‌سر گذاشتند و با آمادگی بدنی نسبی، پا به این مسابقات خواهند گذاشت.
سرپرست صنعت ساری درباره برگزار نشدن بازی معوقه و عقب‌افتاده دو تیم در ساری تصریح کرد: بر اساس برنامه سازمان لیگ، قرار بود که دیدار عقب‌افتاده دو تیم هفته گذشته در ساری برگزار شود که به علت حاضر نشدن تیم سایپا شمال، این بازی انجام نشد.
این مسئول بیان داشت: با توجه به اینکه تیم میزبان و نماینده فدراسیون و حتی داوران در ورزشگاه شهدای ساری  حضور یافتند، باید فدراسیون درباره این دیدار نتیجه‌گیری کند.
پریچهره درباره تیم حریف گفت: سایپا شمال از تیم‌های خوب لیگ کشور است که با توجه به تجربه نخستین خود در لیگ توانسته نتایج خوبی و در حد انتظار کسب کند.
وی اضافه کرد: با انتخاب ساموئل دارابیان به عنوان سرمربی جدید سایپا شمال، شوک در بین بازیکنان بوجود آمد که می‌تواند برای تیم ما خطرناک باشد.
سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری گفت: صنعت هم از تیم‌های خوب کشور بوده که متکی به بازیکنان جوان، بومی استان و شهرستان است که می‌توان به آینده باشگاه خوشبین بود.
پریچهره در پایان اذعان داشت: بازیکنان هم‌ قسم شدند تا در این بازی برنده از زمین خارج شوند و با کسب سه امتیاز تا حدودی ناکامی‌های گذشته توسط بازیکنان جبران شود.
به گزارش فارس، از هفته چهاردهم و نخست دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم سایپا شمال و صنعت ساری برگزارکننده شهرآورد مازندران در روز دوشنبه 26 دی از ساعت 14 به میزبانی قائمشهر در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود.
صنعت ساری هم اکنون با یک بازی کمتر 11 امتیازی است و در رده 13 جدول 14 تیمی بوده و یکی از گزینه‌های خطر سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول