اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتورسازی 3 شاهین صفر

زنگ خطر برای شاهین به صدا درآمد

خبرگزاری فارس: شاهین بوشهر عصر امروز با شکست سه بر صفر مقابل میهمان خود همچنان در قعر جدول قرار گرفت.

زنگ خطر برای شاهین به صدا درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و شاهین بوشهر عصر امروز از ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر و بدون حضور تماشاگران آغاز شد.

شاهین بوشهر که توسط کمیته انضباطی جریمه شده بود مجبور شد تا در این بازی بدون حضور تماشاگران خود مقابل تراکتورسازی به میدان برود.

در این بازی که شاهین وحید طالب‌لو، محسن ایران‌نژاد و لک چیرا را به خاطر محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت در ثانیه 20 بازی گل اول را دریافت کرد تا همچون بازی با پرسپولیس گل نخست را در ابتدای بازی دریافت کرده باشد.

شاهین در ادامه تلاش داشت توپ و میدان را در اختیار بگیرد اما زور این تیم به تراکتورسازی دونده و با انگیزه نمی‌رسید.

شاهین که این روزها با حواشی دست و پنجه نرم می‌کند در آخرین تمرین خود نیز از این حواشی به دور نبود و شماری از هواداران با تعدادی از بازیکنان این تیم درگیری پیدا کرده بودند و این درگیری موجب شده بود تا شاهینی‌ها در مقابل تراکتور‌سازی هم انگیزه چندانی برای بازی کردن نداشته باشند.

تلاش‌های شاهین در نیمه اول نتیجه نداشت تا اینکه باز هم تراکتور‌سازی در دقیقه 41 توسط فرزاد حاتمی موفق به گشودن دروازه شاهین شد و نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم شاهین با ورود حمیدرضا سلیمانی و مرتضی عزیزمحمدی تلاش کرد تا توپ و میدان را در اختیار گرفته و نیم نگاهی هم به دروازه تراکتور داشته باشد اما شاهین با وجود چنین مهاجمانی هیچگاه نمی‌تواند برای هیچ تیمی دردسرساز شود.

حملات بدون برنامه و بدون نتیجه شاهین ادامه داشت تا اینکه باز هم تراکتورسازی تبریز با هوشیاری و حرفه‌ای‌گری توسط توزی رودریگوآنتونیو که گل اول را هم زده بود توانست برای بار سوم دروازه شاهین را باز کند.

با این گل کار برای شاهین بوشهر در زمین خودی تمام شده بود و در ادامه بازی هم حملات این تیم نتیجه نداشت تا شاهین سومین شکست خود را هم متقبل شود.

داوری این دیدار را فرشید افشار با کمک حسین سنجری و کیانوش داوود‌زاده به عهده داشتند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول