اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌لیگ برتر فوتبال/

شاهین طعم شکست در خانه را هم چشید

خبرگزاری فارس: شاهین بوشهر با شکست دو بر یک مقابل فولاد خوزستان برای نخستین بار در فصل جاری لیگ برتر در خانه شکست خورد.

شاهین طعم شکست در خانه را هم چشید
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و شاهین بوشهر عصر امروز از ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با قضاوت غلامرضا جباری آغاز شد.
شاهین بوشهر که فینالیست جام حذفی هم هست و در نیم فصل نیز خریدهای خوبی از جمله ستار زارع و جاسم کرار را داشته به مصاف فولاد خوزستانی رفت که حال و روز خوبی در جدول رده‌بندی لیگ نداشت‌.
‌در نیمه نخست بازی تیم فولاد خوزستان در اکثر مواقع صاحب تو‌پ و میدان بود و بهترین بازیکن این بازی یعنی آرش افشین با  استارت‌ها تند و تیز خود بارها خط دفاعی شاهین را به دردسر انداخت .
افشین با حرکات انفجاری خود چندین موقعیت گل را برای فولاد خلق کرد و این فرارها و استارت‌های افشین در دقیقه 30 بازی نتیجه داد و این بازیکن روی حرکت سریع وارد محوطه جریمه شد و با ضربه پای چپش دروازه طالب‌لو را باز کرد هر چند این ‌ضربه‌ای نبود که انتظار گل از آن می‌رفت.
شاهین بوشهر نیز در نیمه نخست این بازی حرفی برای گفتن نداشت و اشتباهات فردی بین بازیکنان این تیم به وضوح مشاهده می‌شد.
در نیمه دوم اما فیروز کریمی تیم خود را هجومی وارد میدان کرد و همین امر نیز موجب شد تا شاهین نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشته باشد‌.
 در یکی از حملات شاهین در ابتدای نیمه دوم منصور تنهایی در حالی که با مدافعان حریف برای تصاحب توپ درگیر شده بوده در محوطه جریمه روی خطای بازیکن فولاد سرنگون شد و داور البته با تاخیر نقطه پنالتی را نشان داد تا شاهین با ضربه پنالتی مهدی نوری در دقیقه 52 بازی را به تساوی بکشاند.
این پایان کار نبود و آرش افشین همچون نیمه نخست بارها و بارها خط دفاعی شاهین را آزار داد و فیروز کریمی نیز راهی برای کنترل افشین پیدا نکرد تا اینکه این بازیکن باز هم روی نبوغ فردی خود وارد محوطه جریمه شد و در بین شش مدافع شاهین با ضربه‌ای محکم دروازه شاهین را برای بار دوم در دقیقه 70 باز کرد.
در ادامه بازی حملات بدون برنامه  شاهین نتیجه نداشت و این بازی پس از 95 دقیقه تلاش بازیکنان دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود فولاد خوزستان به پایان رسید تا شاهین برای نخستین بار در لیگ جاری طعم شکست در خانه را بچشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول