اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک سال

سارقان طلا فروشی لوشان دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری سارقان مغازه طلا فروشی شهر لوشان پس از گذشت یک سال خبر داد.

سارقان طلا فروشی لوشان دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سید رسول صمدی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به چگونگی دستگیری سارقان پس از گذشت یک سال، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت حدود دو کیلوگرم طلا از یک طلا فروشی در شهر لوشان در بهمن ماه سال 89، دو نفر به نام‌های هادی و مسعود به عنوان مظنون دستگیر شدند اما به دلیل عدم دلایل کافی متهمان بدون قید و شرط آزاد شده بودند.
وی با بیان اینکه موضوع این سرقت همچنان مورد رسیدگی کارآگاهان آگاهی قرار داشت، افزود: کارآگاهان آگاهی در مسیر بررسی‌های خود دلایل مستندتری از وقوع سرقت توسط متهمان به دست آوردند و در نتیجه دوباره نامبردگان را در اجرای دستور مقام قضایی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی رودبار تصریح کرد: متهمان در قبال دلایل، مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف ندیدند و اعلام کردند که اموال مسروقه را در شهرستان قزوین به شخصی با هویت معلوم فروخته‌اند که در این راستا کارآگاهان در صدد دستگیری این مالخر هستند.
به گفته وی، متهمان با قرار وثیقه مناسب از طرف مقام قضایی روانه زندان شدند.
صمدی، با معرفی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اذعان داشت: تمام شهروندان برای همکاری این نیرو در برقراری نظم و امنیت می‌توانند اخبار و گزارشات خود را به این مرکز اطلاع دهند.
وی با تاکید بر ضرورت برخورد جدی با هر گونه ناهنجاری در رودبار، بیان داشت: اینگونه افراد به ویژه توزیع کنندگان و تهیه کنندگان مواد مخدر باید بدانند پلیس با به کارگیری تمام توان خود عرصه را برای فعالیت مجرمان در جامعه فراهم نمی‌کند.
این مسئول، خانواده‌ها را در آگاهی دادن نسل جوان جامعه مبنی بر عوارض مصرف مواد مخدر تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: خانواده‌ها با دقت بیشتر و آگاهی جوانان از عاقبت این بلای خانمانسوز می‌توانند از آلوده شدن جوانان به دام اعتیاد جلوگیری کنند.
وی همکاری مردم در شناسایی مجرمان و متهمان را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: شهروندان می‌توانند تمام گزارشات خود را با برقراری تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی در اختیار نیروی انتظامی قرار دهند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول