اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرکلانتر پایگاه نهم پلیس پایتخت خبر داد:

انهدام سارقان لوازم خودرو در جنوب تهران‌

خبرگزاری فارس: سرکلانتر پایگاه نهم پلیس پایتخت از انهدام باند سارقان لوازم خودرو در جنوب تهران خبر داد.

انهدام سارقان لوازم خودرو در جنوب تهران‌
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی سرکلانتری نهم پلیس پایتخت، سید نعمت‌الله طباطبایی از انهدام باند سارقان لوازم خودرو در جنوب تهران خبر داد و گفت: از متهمان مقادیر قابل توجه‌ای لوازم خودرو سرقتی نیز کشف شده است.
سر کلانتر پایگاه نهم پلیس در تشریح خبر اظهار داشت: چندی پیش ماموران کلانتری 167 دولت‌آباد فردی به نام امیر یکی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای تهران را حین ارتکاب جرم دستگیر و در بازرسی از او مقادیری مواد مخدر شیشه نیز کشف کردند.
وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع متهم به سرعت به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های فنی ماموران دایره تجسس قرار گرفت و در تحقیقات پلیسی «امیر» به 200 فقره سرقت داخل خودرو با همدستی فردی به نام «علی اصغر و مرتضی» اقرار کرد.
سرکلانتر نهم پلیس تهران بزرگ با اشاره به اعترافات امیر تصریح کرد: اعترافات متهم تحقیقات پلیسی را وارد فاز جدیدی کرد به طوری‌که امیر در بازجویی‌های فنی اعلام کرد بیشتر اموال سرقتی را به فردی به نام «کاظم» معروف به عمو کاظم می‌فروخته و بابت بعضی از اموال سرقتی هم از مالخر مواد می‌گرفته است. 
طباطبایی عنوان کرد: با مشخص شدن مالخر هماهنگی لازم با مقام قضایی صورت گرفت و ماموران نیز برای دستگیری مالخر به مخفیگاه وی در اطراف شهر تهران اعزام و موفق شدند طی یک عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی متهم را دستگیر کنند.
سرکلانتر نهم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشفیات درخور توجه ماموران دایره تجسس کلانتری 167 دولت‌آباد که شامل مقادیر معتنابهی مواد مخدر، هفت دستگاه گوشی، یک دستگاه موتورسیکلت اوراق شده، چند دستگاه ضبط و پنل خودرو و تعدادی لوازم خودرو نام برد. 
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان از سارقان حرفه‌ای شهرستان ری هستند، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده با قرار صادره از سوی شعبه مربوطه به مدت یک هفته در اختیار ماموران دایره تجسس است و تحقیقات بر روی پرونده تا دستگیری همدستان آنها کماکان ادامه دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول