اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه‌های نهاوند:

ترور دانشمندان ناشی از عمق یأس اندیشه نظام سلطه است

خبرگزاری فارس: کانون بسیج اساتید دانشگاه‌های نهاوند با صدور بیانیه‌ای ترور دانشمندان ایران اسلامی را نشاندهنده عمق یأس و درماندگی اندیشه آمریکایی- صهیونیستی نظام سلطه دانست.

ترور دانشمندان ناشی از عمق یأس اندیشه نظام سلطه است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کانون بسیج اساتید دانشگاه‌های شهرستان نهاوند با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام ددمنشانه استکبار جهانی در شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن، شهادت را میراث ماندگار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواندند و ابراز داشتند: شهادت هدیه عزت‌آفرینی است که به انسان‌های آزاده و به شکلی خاص به امت عاشورایی ایران اسلامی عرضه شده است.
در ادامه این بیانیه آمده: در سالروز شهادت دانشمند شهید، دکترعلیمحمدی بار دیگر دست مفلوک و مغز معیوب استکبار جهانی از آستین بی رمق ایادی وطن فروش داخلی به درآمد و جان مقدس یکی دیگر از سربازان عرصه علم و دانش را نشانه رفت و امت شریف ایران و به ویژه جامعه علمی- دانشگاهی کشور را سوگوار کرد.
در بخش دیگری از این بیانیه می‌خوانیم: شهید فرهیخته مصطفی احمدی روشن که اینک به خیل یاران شهیدش، عزیزان علیمحمدی و شهریاری پیوسته است فرزند متفکر ملت و تربیت یافته مکتب ولایی ایران اسلامی بود که وجودش نشاندهنده عمق یأس و درماندگی اندیشه آمریکایی- صهیونیستی نظام سلطه بود.
 کانون بسیج اساتید دانشگاه‌های شهرستان نهاوند در ادامه بیانیه می‌آورد: اینک اگر چه جامعه علمی و دانشگاهی کشور، عزیز
ارزشمندی از دست داده است اما مطمئن است با پرپر شدن این گل جوانه‌های امید و بالندگی در عرصه استقلال و خودباوری علمی کشور رویش دوچندان خواهد کرد و حرکت خود، در مسیر تعالی ملت شریف ایران تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای عزیز را به پیش خواهد برد و معتقد است که هویت و حقانیت مسیر پیش رو با خون جانبازان وادی دانش و بینش از این به بعد نیز، رنگین‌تر خواهد شد شاید که مظلومیت این بدن‌های پاره پاره باعث بیداری کوردلان خارجی و مرتجعین داخلی شود.
در پایان بیانیه آمده است: کانون بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان نهاوند ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند عزیز بار دیگر بیعت مجدد خود را با آرمان‌های والای شهدا اعلام و بر شتاب ترویج افکار شهیدان حریم دانش، خود را متعهدتر
می‌داند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول