اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قرائت دعای ندبه به یاد پیر دلاور جبهه‌های جهاد

خبرگزاری فارس: مراسم دعای ندبه این هفته به یاد حاج ذبیح‌الله بخشی، پیر دلاور جبهه‌های جهاد و با حضور خانواده شهدا و امت حزب‌الله در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)‌ برگزار شد.

قرائت دعای ندبه به یاد پیر دلاور جبهه‌های جهاد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز مراسم قرائت دعای روح‌بخش ندبه در گلزار شهدای بهشت‌ زهرا (س) به یاد حاج ذبیح‌الله بخشی پیر دلاور جبهه‌های جهاد و با حضور جمع کثیری از خانواده شهدا، امت حزب‌الله و مردم خداجوی ایران اسلامی برگزار شد.
دعای پرفیض ندبه توسط حجت‌الاسلام مرتضی صادقی قرائت شد.
شرکت‌کنندگان در پایان این مراسم با حضور بر سر مزار شهدا، با اهدای گل و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و مقام این رزمنده و جانباز دفاع مقدس و سرباز ولایت را گرامی‌ داشتند.
انتخاب عنوان «پیر دلاور جبهه‌های جهاد» از سوی مقام معظم رهبری برای آن عزیز سفرکرده، افتخاری است که نصیب هرکسی نمی‌شود.
حاج ذبیح‌الله بخشی 13 دی ‌ماه جاری به دلیل ایست قلبی در بیمارستان پارسیان به یاران شهیدش پیوست و پیکرش بعد از ظهر 16 دی ‌ماه در قطعه شهدای بهشت زهرا (س) و در کنار مزار پدر شهیدان افراسیابی آرام گرفت.
حاج ذبیح‌الله بخشی در سال 1312 در توابع اراک متولد شد. در سن هفت سالگی پدرش توسط نیروهای متفقین کشته ‌شد و او از آن پس مسئولیت خانواده‌اش را بر عهده گرفت. حاج بخشی از سن 47 سالگی به جبهه‌ اعزام شده و تا پایان جنگ تحمیلی در جبهه‌ها حضور داشت.
انتهای پیام/آ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول