اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان خبر داد

پایداری وضعیت جوی زنجان طی چند روز آینده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده پایدار خواهد بود.

پایداری وضعیت جوی زنجان طی چند روز آینده
احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به استقرار جریان‌های پایدار در منطقه وضعیت جوی استان زنجان را برای 24 ساعت آینده صاف، در پاره‌ای نواحی مه‌آلود پیش‌بینی کرد. پایداری جوی تا سه، چهار روز آینده در استان زنجان ادامه می‌یابد.
رئیس اداره هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان سردترین شهر استان را طی 24 ساعت گذشته ماهنشان اعلام کرد و گفت: دمای این شهر در سردترین زمان به هفت درجه زیر صفر هم رسید.
وی با اشاره به اینکه آب‌بر طی 24 ساعت گذشته گرم‌ترین شهر استان بوده است، اضافه کرد: دمای این شهر در گرم‌ ترین زمان که بعد از ظهر بود به 14 درجه بالای صفر رسید.
یاغموری نوسان دمای شهر زنجان را بین پنج درجه زیر صفر و چهار درجه بالای صفر عنوان کرد و ادامه داد: دمای صبح امروز این شهر یک درجه بالای صفر بوده است که نسبت به دیروز تفاوتی نکرده است همچنین رطوبت صبح امروز شهر زنجان 70 درصد است.
رئیس اداره هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره وضعیت بارش‌های استان زنجان در دی ماه سال جاری گفت: هر چند دی ماه هنوز به پایان نرسیده است ولی مقایسه بارش‌ها نشان می‌دهد که میزان بارش‌ها تا کنون نسبت به بارش‌های سال‌های گذشته کم‌تر از نرمال بوده است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول