اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر:

نیازمند ایجاد زیرساخت‎های مناسب ترافیکی هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در زمینه ترافیک زیرساخت‎های مناسب نداریم و نیازمند ایجاد زیرساخت‎ها در این حوزه هستیم.

نیازمند ایجاد زیرساخت‎های مناسب ترافیکی هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله شفیعی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته ارتقای فرهنگ ترافیک استان بوشهر اظهار داشت: نبود زیرساخت‎های مناسب در حوزه ترافیک زمینه بروز تخلفات را در این حوزه فراهم می‎کند و متولیان ترافیک باید به این امر توجه جدی داشته باشند.
وی افزود: محور فعالیت‎ها و برنامه‎های این کمیته بررسی اهداف و الگوهای نظام راهبردی در امر ترافیک استان است و در این راستا آموزش، ترویج و تبلیغ فرهنگ رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در دستور کار خود دارد.
شفیعی ادامه داد: یکی از آسیب‎های جدی که امروز کشور ما با آن مواجه است، حجم وسیع تصادفات است که به دنبال آن روزانه شاهد تلفات جانی بالایی در این تصادفات در کشور هستیم.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر یادآور شد: نابسامانی‌های ترافیکی از جمله نبود فرهنگ ترافیک موجب بروز این حوادث شده است.
وی خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده است اگر برنامه مدون و جامعی در حوزه فرهنگ ترافیک داشته باشیم، اجرای برنامه‎ها در این زمینه با تاثیرگذاری بیشتری همراه است.
شفیعی بیان کرد: نهادینه‎سازی فرهنگ ترافیک در جامعه امری تدریجی و زمان‎بر است و تاثیرگذاری هرچه بیشتر آن به برنامه‌ریزی‎های مدون و مستمری نیاز دارد.
وی ادامه داد: در بحث ترافیک معضلات مختلفی داریم و یکی از این معضلات ایجاد فرهنگ اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی است که باید در سطح گسترده نهادینه شود.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: بخشی از مشکلات ترافیکی به زیرساخت‎های فرهنگی بستگی دارد که به عنوان یک اولویت باید در دستور کار متولیان و برنامه‏‎ریزان قرار گیرد.
شفیعی اظهار داشت: هدف ما ارتقای فرهنگ ترافیک است و اینکه با استفاده از الگوها و تجربیات موجود در این عرصه به نتایج خوبی برسیم.
وی با اشاره به کم عرض بودن خیابان‎های شهر بوشهر یادآور شد: در شهر بوشهر پارکینگ عمومی چند طبقه نداریم و ایجاد چنین پارکینگی از نیازهای اساسی شهر بوشهر است.
انتهای پیام/صا20 /د1000                                  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول