اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع‌ دستی استان مرکزی خبر داد

معرفی 3 نمونه بسته‌بندی محصولات صنایع دستی استان مرکزی

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: برای نخستین بار بسته‌بندی مناسب تولیدات مینای استان مرکزی در جشنواره سراسری بسته‌بندی محصولات صنایع ‌دستی به نمایش در می‌آید.

معرفی 3 نمونه بسته‌بندی محصولات صنایع دستی استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی استان مرکزی قاسم کاظمی اظهار کرد: این معاونت با سه نمونه بسته‌بندی در نخستین جشنواره سراسری بسته‌بندی محصولات صنایع دستی به میزبانی استان زنجان شرکت می‌کند.
وی تصریح کرد:‌ به هر یک از استان‌های کشور در نمایشگاه جانبی این جشنواره غرفه‌ای اختصاص یافته است.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی افزود: بسته‌بندی برای محصولات تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌ قیمتی، گیوه و مینا توسط استان مرکزی به نمایش گذاشته می‌شود.
کاظمی با بیان اینکه هرکدام از این بسته‌بندی‌ها توسط یک هنرمند تولید شده است، گفت: تولیدکنندگان رشته‌های نام‌برده نسبت به طراحی و تهیه این بسته‌بندی‌ها اقدام کرده‌اند.
کاظمی با اشاره به نوپا بودن هنر میناکاری در استان مرکزی اظهار کرد: با این وجود حمید‌رضا چاووشی، هنرمند میناکار استان مرکزی برای نخستین بار به عنوان کارآفرین نمونه انتخاب شد.
وی در ادامه بیان کرد: این هنرمند در راستای رونق بیش از پیش بازار فروش تولیداتش به عرصه بسته‌بندی محصولات خود نیز وارد شده است.
معاون صنایع دستی مرکزی ادامه داد: در حال حاضر استانداری، سازمان مسکن و شهرسازی و محیط زیست استان از آثار این هنرمند در مناسبت‌های مختلف خریداری می‌کنند.
کاظمی عنوان کرد:‌ در صورت انتخاب بسته‌بندی‌های معرفی شده به عنوان شاخص‌های این جشنواره، حمایت اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی، شکل تازه‌ای می‌‌گیرد.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول