اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

سهم تسهیلات بانکی مشاغل خانگی اردبیل 400 میلیارد ریال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: سهم استان اردبیل از تسهیلات بانکی مشاغل خانگی 400 میلیارد ریال تعیین شده است.

سهم تسهیلات بانکی مشاغل خانگی اردبیل 400 میلیارد ریال است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری صبح امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نیر اظهار داشت: این تسهیلات باید در اسرع وقت در اختیار صاحبان مشاغل خانگی قرار گیرد تا ثمر بخشی آن را در حوزه اشتغال استان شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه هم اکنون در استان اردبیل بحث مشاغل خانگی یکی از مباحث مهم در حوزه اشتغالزایی است، افزود: دولت با اهتمام ویژه‌ای که به این بخش دارد در صدد تقویت مشاغل خانگی است که شرط گسترش آن نیز تعامل و همکاری بین دستگاه‌هاست.
این مسئول با بیان اینکه علیرغم تاکیدات فراوان و با وجود اختصاص مبلغ قابل توجه به استان اردبیل هنوز بخش زیادی از تسهیلات بانکی مربوط به مشاغل خانگی در این استان جذب نشده است، خاطرنشان کرد: جذب این اعتبارات باید هم توسط بانک‌ها و هم از سوی مردم سرعت گیرد تا بتوانیم قسمت اعظمی از مشاغل تعیین شده برای استان را نیز ساماندهی کنیم.
دبیر کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل ادامه داد: تاکنون 10 هزار طرح در قالب مشاغل خانگی با مجموع تسهیلات بالغ بر 310 میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است.
وی تصریح کرد: تسهیلات بانکی سهم شهرستان‌ها شناور بوده و قابل انتقال به مناطقی است که در ایجاد مشاغل خانگی موفق عمل می‌کنند.
منوری سهم اشتغال‌زایی استان اردبیل را 51 هزار و 700 شغل اعلام کرد و گفت: اگر 50 درصد این سهم هم در استان محقق شود کار بزرگی صورت گرفته است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار نیر هم در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر موضوع اشتغال مهم‌ترین دغدغه دولت در سطح کلان و مسئولان در منطقه است، افزود: کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان در تلاش است با استفاده از تسهیلات بانکی و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های موجود در قالب شهرک و ناحیه صنعتی بستر اشتغالزایی را در این شهرستان فراهم کند.
سید حمید عباداللهی سهم تسهیلات اشتغالزایی این منطقه را 16 میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت: در بحث ایجاد مشاغل خانگی اهتمام و حسن همکاری و مساعدت بانک‌های عامل ضروری است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول