اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال 90 تاکنون

مأموران اورژانس در 101 هزار مأموریت امدادخواهی شرکت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه تکنسین‌های مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در 9 ماهه‌ نخست سال‌جاری در 101 هزار مأموریت شرکت کردند، گفت: این مأموریت‌ها شامل 37 هزار و 554 مأموریت تصادفی و 64 هزار مأموریت غیرتصادفی بوده است.

مأموران اورژانس در  101 هزار مأموریت امدادخواهی شرکت کردند
حمید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ابتدای سال‌جاری بیش از یک صد احیای موفق را به نام خود ثبت کردند، تصریح کرد: در 9 ماه ابتدای امسال تکنسین‌های اورژانس 115 در 20 مورد زایمان اورژانسی جهت وضع حمل به مادران باردار کمک کرده و جان مادر و کودک را از مرگ حتمی نجات دادند.
وی با اشاره به اینکه تکنسین‌های مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در 9 ماهه‌ نخست سال‌جاری در 101 هزار مأموریت شرکت کردند، افزود: این مأموریت‌ها شامل 37 هزار و 554 مأموریت تصادفی و 64 هزار مأموریت غیر تصادفی بوده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با ابراز تأسف از فوت 20 نفر از شهروندان استان اصفهان از ابتدای فصل سرما تاکنون به دلیل بی احتیاطی در استفاده از وسایل گرمایشی و مسمومیت با گاز سمی منوکسیدکربن گفت: مسئولان مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان در سال‌جاری به منظور آگاه‌سازی مردم از خطرات مسمومیت با CO ضمن حضور در برنامه‌های خانه و خانواده و صبح اصفهان صدا و سیمای استان، مطالب آموزشی مورد نیاز را در این زمینه ارائه کردند.
وی ارائه‌ خدمات فوریت‌های پزشکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن را از اهداف مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان برشمرد و ادامه داد: راه‌اندازی EOC سلامت (مرکز فرماندهی سلامت) در مرکز، راه‌اندازی و بهره‌برداری از اتاق فرمان شهرستان‌های فریدن و تیران و کرون و نیز آماده کردن اتاق فرمان دهاقان و گلپایگان جهت بهره‌برداری در آینده‌ای نزدیک، راه‌اندازی 2 واحد امداد موتوری در شهر اصفهان و نیز امداد موتوری ویژه‌ کوهستان از جمله اقدامات این مرکز در سال 90 بوده است.
اسماعیلی بیان داشت: با توجه به هدف مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان مبنی بر توسعه‌ کمی پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی، مقرر شده است که تعداد 10 پایگاه جدید در استان اصفهان، به زودی راه‌اندازی شده و به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول