اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر تهران:

اعتقاد ما بر حفظ و بقای شورایاران محلات است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست تدوین بودجه محلات به نقش مهم شورایاران در شناسایی کمبودها و نیازهای محلات اشاره کرد و گفت:‌ اعتقاد و باور ما بر حفظ و بقای شورایاران محلات است.

اعتقاد ما بر حفظ و بقای شورایاران محلات است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا دبیر پیش از ظهر امروز در نشست تدوین بودجه محلات که با حضور مسئول شورایاری‌های شهرداری تهران، شهرداران، مدیران و شورایاران محلات مناطق 19 و 20 که به میزبانی منطقه 20 برگزار شد، با بیان اینکه اعتقاد و باور ما بر حفظ و بقای شورایاران محلات است، گفت: تدوین بودجه محلات با دیدگاه و اولویت‌بندی شورایاران محلات تبلوری از مشارکت مردمی در مدیریت شهری است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طرح‌های عظیمی همچون خط 6 مترو تهران، امتداد پروژه امام علی (ع) به حرم مطهر امام خمینی (ره) و بوستان ولایت عملکرد شهرداران مناطق 19 و 20 را مثبت ارزیابی کرد و افزود: موفقیت مدیریت شهری حاصل تعامل و حضور توانمند شورایاران در کنار مدیران شهری است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت شهری با رویکرد اجتماعی به دنبال بهره‌گیری از مشارکت و ظرفیت‌های محلی است، خاطرنشان کرد: شورایاران به لحاظ آشنایی با نیازها و ظرفیت‌های محلات می‌توانند در اولویت‌بندی طرح‌های عمرانی مدیران شهری را یاری کنند.
دبیر با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر اینکه فعالیت‌های عمرانی و اولویت‌بندی طرح‌های شهری باید بر اساس نظرات شورایاران تنظیم شود، اظهار داشت: ما این قانون را نهادینه می‌کنیم تا به دستگاه‌های دیگر نیز تسری پیدا کند

* افزایش بودجه محلات دغدغه اصلی شورای اسلامی شهر تهران
مسئول شورایاری‌های شهرداری تهران در امور شورایاری‌ها نیز در این جلسه به اهمیت بودجه محلات اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش بودجه محلات دغدغه اصلی شورای اسلامی شهر تهران است و طرح‌های عمرانی در سطح محلات با مشارکت شورایاران محلی شناسایی و اولویت‌بندی می‌شود.
هادی ذاکری با اشاره به تعامل شهرداران مناطق 19 و 20 با شورایاران محلات تصریح کرد: فعالیت‌های ارزشمند مشارکت مردمی، آبادانی و برکت را به همراه دارد.

* منطقه 20 مصداق واقعی کاهش فاصله شمال و جنوب تهران است
شهردار منطقه 20،که میزبان این نشست بود تحول عظیم در مناطق جنوبی را مرهون نگاه ویژه شهردار تهران عنوان کرد و گفت: مصداق واقعی کاهش فاصله شمال و جنوب تهران در منطقه 19 و 20 قابل مشاهده است.
مجتبی عبداللهی با اشاره به اینکه سند چشم‌انداز پنج ساله برای هر محله با محوریت نظرات و دیدگاه‌های شورایاران محلات تنظیم شده است، گفت: با سپری شدن این دوره پنج ساله شاهد تحول عظیمی در سطح محلات خواهیم بود.
وی منطقه 20 را رکورددار سرانه‌های ورزشی و فرهنگی معرفی کرد و یادآور شد: احداث سرای محله‌ها، مراکز فرهنگی و ورزشی و اجرای پروژه‌های عظیم عمرانی در سطح منطقه به منظور جبران عقب ماندگی‌های گذشته در مناطق جنوبی است.
این گزارش حاکی است، نشست تدوین بودجه محلات در فرهنگسرای ولاء برگزار شد و در ادامه دبیر دبیران شورایاری های مناطق 19 و 20 نیز در ارتباط با بودجه سال 91 نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
انتهای پیام/غ10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول