اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان:

صادرات در گلستان هر روز کاهش می‎یابد

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: صادرات استان با بدقولی سازمان صنعت، معدن و تجارت هر روز کاهش می‎یابد.

صادرات در گلستان هر روز کاهش می‎یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی بهرامی ظهر امروز در جمع تجار استان گلستان اظهار داشت: حمایت از فضای کسب و کار سبب به گردش درآمدن چرخه اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهد شد.
وی تصریح کرد: صادرات استان با بدقولی سازمان صنعت، معدن و تجارت هر روز کاهش می‎یابد چون این وزارتخانه به تعهدات خویش در مقابل صادرات عمل نکرد.
رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان بیان داشت: در کمیته توسعه صادرات، بزرگان صنعت، معدن و تجارت در روز 29 مهر فقط به فکر صادرات هستند و همان روز هم وعده‎هایی که داده می‌شود متاسفانه جامه عمل نمی‎پوشانند.
بهرامی افزود: در طول سه الی چهار سالی که این وزارتخانه هر چه قول داده است به موقع محقق نشده و این مهم یکی از محورهایی است که سبب کاهش آمار صادرات در استان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه توجهی به فرهنگ‎سازی صادرات در استان نمی‎شود، خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم روی فضای فرهنگ‌سازی صادرات استان کار کنیم در بخش‎های کشاورزی و صنعت بهترین موقعیت را داریم ولی تنها چیزی که در این بین اتفاق افتاده متاسفانه بی‌توجهی به امر فرهنگ‎سازی صادرات است.
رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان ارتباط استان را با خارج از مرزها، یک اتفاق مبارک عنوان کرد و متذکر شد: خوشبختانه در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی هستیم که بعد از مدت ها این رویکرد در گلستان ایجاد شده که این‎ها را به فال نیک می‎گیرم چرا که این نگاه‎ها یک نگاه جدید است.
بهرامی ادامه داد: در این راستا شاید انتقاداتی نیز وارد بوده است اما باید این انتقادات برای رشد و توسعه سازنده باشد.
وی از اتاق بازرگانی استان و معاونت برنامه‎ریزی استاندار گلستان خواست تا زمینه حضور صنعت‎گران و فعالان عرصه اقتصادی را به خارج از مرزها بیشتر از گذشته فراهم کنند که در دراز‎مدت به نتایج خوبی دست پیدا خواهیم کرد.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول