اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مدرسه هوشمند ایران شعبه آمل:

هوشمند‌سازی مدارس یکی از مهم‌ترین نیاز تعیلم و تربیت است

خبرگزاری فارس: مدیر پیش‌دبستان و دبستان پسرانه هوشمند پیشتازان کامپیوتر ایران واحد آمل گفت: هوشمند‌سازی مدارس یکی از مهم‌ترین نیاز تعیلم و تربیت بوده که هم‌اکنون مهمترین دستور کار وزارت آموزش و پرورش است.

هوشمند‌سازی مدارس یکی از مهم‌ترین نیاز تعیلم و تربیت است
رقیه اصغرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل با اشاره به فعالیت دو ساله خود در عرصه هوشمندسازی و ورود بخش خصوصی در این بخش اظهار داشت: در این شهرستان گام‌های خوبی برای هوشمندسازی برداشته شد که پیشتازان کامپیوتر از نخستین مراکز هوشمند در استان مازندران و آمل بوده است.
وی درباره مرکز هوشمند پیشتازان کامپیوتر پسرانه آمل ادامه داد: از شهریور ماه سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده و هم‌اکنون 119 دانش‌آموز داشته که در دو کلاس پیش‌دبستان، دو کلاس اول ابتدایی و کلاس‌های دیگر پایه مقطع ابتدایی سازماندهی شده‌اند.
اصغرنژاد با اعلام اینکه در سال تحصیلی گذشته بیش از 2 میلیارد ریال برای این مرکز هوشمند هزینه شد، افزود: کار ما بر پایه پژوهش محوری، بروز توانایی‌ها و هوشمندسازی فعالیت‌های دانش‌آموزان است.
اصغرنژاد با بیان اینکه 35 نفر کادر آموزشی با تحصیلات عالی و مدرک‌های مهارتی در این مرکز فعالیت دارند، تصریح کرد: این مرکز مجهز به تخته هوشمند، پنل و دیگر بخش‌های هوشمندسازی است. 
وی که 16 سال از فعالیت 26 ساله خود در آموزش و پرورش را در پست مدیریتی مشغول به خدمت بوده است، با بیان یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این مدرسه ابتدایی هوشمند با دیگر مدارس خاطرنشان کرد: در این مدرسه برای هر درسی معلم تخصصی ویژه به آن در نظر گرفته شده است.
مدیر پیش‌دبستان و دبستان پسرانه هوشمند پیشتازان کامپیوتر ایران واحد آمل با اشاره به دیگر بخش‌های این مرکز هوشمند گفت: این مدرسه دارای گیت ورود و خروج هوشمند است که دانش‌آموز با ورود به مدرسه از کارت مخصوص استفاده می‌کند و در همان زمان نیز پیامکی مبنی بر ورود دانش‌آموز به مدرسه و یا خروج آن از مدرسه به والدین ارسال می‌شود، کتابخانه الکترونیک دیگر بخش این مدرسه است که دانش‌آموزان، معلمان و اولیا می‌توانند با ورود به سایت مدرسه از کتاب‌های متعدد آن بازدید کرده و آنها را مطالعه کنند.
اصغرنژاد ابراز داشت: والدین می‌توانند در فضای اینترنت با مراجعه به سایت مدرسه از روند تحصیلی دانش‌آموز خود مطلع شوند.
وی با اعلام اینکه مدرسه ما این توانمندی را دارد تا با دوربین مدار بسته خانواده‌ها را از روند فعالیت معلمان و چگونگی درس‌آموزی دانش‌آموزان مطلع کند، اضافه کرد: کلاس‌های پیشرفته زبان انگلیسی، کامپیوتر و هنرهای اسلامی از برنامه‌های جنبی این مرکز هوشمند بوده است.
اصغرنژاد با تاکید اینکه در بین آموزش‌ها تدریس فوتبال نیز قرار دارد، از آموزش تیراندازی و اسب‌سواری در آینده‌ای نزدیک برای دانش‌آموزان خبر داد.
وی با اعلام اینکه این مدرسه هوشمند دارای گواهینامه ایزو 2000-9001 است، گفت: دریافت تقدیرنامه کشوری از وزیر آموزش و پرورش برای کسب برترین انجمن اولیا و مربیان کشور یکی از افتخارات این مرکز است.
اصغرنژاد اعلام آمادگی کرد: فرهنگیان و علاقمندان به هوشمندسازی می‌توانند از مدرسه هوشمند پسرانه پیشتازان کامپیوتر ایران به نشانی آمل، خیابان امام خمینی(ره)، آفتاب 64، کوچه سازمانی دیدن فرمایند و یا با شماره تلفن‌های 4 الی 2231602 و 2240757 تماس بگیرند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول