اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش در باغ طوطی آستان حضرت عبدالعظیم (ع)

پیکر شهید قشقایی در منزل ابدی‌اش آرام گرفت

خبرگزاری فارس: پیکر مطهر شهید رضا قشقایی که بر روی دوش نمازگزاران جمعه تهران تشییع و وارد شهرری شد، در باغ طوطی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) به خاک سپرده شد.

پیکر شهید قشقایی در منزل ابدی‌اش آرام گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران لحظاتی پیش پیکر مطهر شهید رضا قشقایی که در پی حادثه تروریستی روز چهارشنبه به فیض شهادت نائل آمد، پس از تشییع نمازگزاران جمعه تهران از سر درب اصلی دانشگاه تهران تا میدان انقلاب به شهرری منتقل شد و در باغ طوطی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) به خاک سپرده شد.
شهید رضا قشقایی همراه و همکار شهید مصطفی احمدی روشن که ساعاتی پس از این حادثه بر اثر شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد صبح امروز از درب منزلش در ابن بابویه شهرری تشییع و بعد از طواف در آستان شیخ صدوق (ره) به میعادگاه نماز جمعه تهران منتقل شد.
پیکر این شهید بزرگوار پس از نماز جمعه بر دوش نمازگزاران تهرانی تا میدان انقلاب تشییع و مجدد به شهرری انتقال یافت.
مردم شهید پرور و ولای ایران اسلامی و شهرستان ری با حضور در میدان شهرری از پیکر مطهر این فرزند غیور ایران اسلامی استقبال کردند.
مردمشهید پرور شهرستان ری پس از تشییع پیکر این شهید بزرگوار تا حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) پیکر شهید قشقایی را در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و امامزادگان مجاورش، پیکر این شهید را به باغ طوطی منتقل و مراسم خاکسپاری را با شکوه و عظمت خاصی برگزار کردند.
مردم شهید‌پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با دود کردن اسپند و پاشیدن گلاب و ذکر «یاحسین یاحسین» این پیکر مطهر را تشییع کردند.
مسئولان ارشد استان تهران و شهرستان ری در فضای آکنده از اندوه و قم دوشادوش امت حزب‌الله و همیشه در صحنه ایران اسلامی در این مراسم حضور پررنگی داشتند.
جمعیت هزاران نفری حاضر در این مراسم با مدیحه‌سرایی در رثای سرور و سالار شهدا به عزاداری می‌پردازند.
شهید رضا قشقایی متولد 1357 و پرورش یافته شهرستان ری است و یک پسر 10 ساله به نام محمدحسین از این شهید بزرگوار به یادگار مانده است.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول