اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیر:

50 درصد بهسازی مدارس تخریبی شهرستان دیر را تامین می‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار دیر گفت: بعضی مدارس تک کلاسه تخریبی داریم که حاضریم 50 درصد هزینه آن‌ها را در کمیته برنامه‌ریزی تامین کنیم.

50 درصد بهسازی مدارس تخریبی شهرستان دیر را تامین می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی بحرانی سه‌شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش دیر اظهار داشت: برای راه اندازی مدارس شاهد، خاص و وابسته به حوزه علمیه که پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش است آمادگی کامل داریم منوط به اینکه نوسازی فوری وارد عمل شود و هیچ معطلی در ساخت این نوع مدارس نداشته باشد.
وی تاکید کرد: اعتبارات مصوب شده در کمیته برنامه‌ریزی باید فوری اجرایی و در ساخت مدارس نیز از پیمانکاران بومی استفاده شود زیرا برخی از پیمانکاران غیربومی کار را رها می‌کنند و مرتب فعال نیستند.
فرماندار شهرستان دیر گفت: در اسلام آنچه مایه زندگی انسان ساز است تفکر بر مبنای آموزه‌های دینی است که باید در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.
بحرانی تصریح کرد: مبنای اسلام مبنای تعلیم و تربیت صحیح است که مشخصه یک جامعه سالم به سمت و سوی تعالی است.
این مسئول ابراز داشت: مشخصه یک جامعه مترقی و سالم، وجود معادن و ذخایر نیست بلکه مغزهای سالم است که انسان‌های سالم را تحویل جامعه می‌دهد و عکس آن نیز صادق است.
فرماندار شهرستان دیر گفت: اکنون دشمن به دنبال ایجاد روزنه‌ای است که از راه فرهنگ و انحراف تفکر جوانان و نوجوانان ضربه‌های خود را به نسل‌های امروز و فردای ایران اسلامی وارد کند، اما ما باید از امروز فکر پرورش و تربیت نسل خود باشیم.
این مسئول اذعان داشت: هر چه که ما در زمینه تقویت نهادهای دینی و پرورشی سرمایه‌گذاری کنیم کم است، زیرا توجه به تربیت و پرورش دانش‌آموزان هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه است.
انتهای پیام/ن۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول