اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری طرح حکمت اساتید در دانشگاه یاسوج

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح حکمت اساتید در دانشگاه یاسوج خبر داد.

برگزاری طرح حکمت اساتید در دانشگاه یاسوج
حجت‌الاسلام حافظ ثابت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در راستای بصیرت‌افزایی و آشنایی جامعه دانشگاهی با موضوعات روز دنیا در طول سال کارگاه‌های مختلف با اهداف و موضوعات متعدد در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح حکمت در راستای معرفت‌افزایی اساتید دانشگاه در عناوین مختلفی تاکنون برگزار شده و تا پایان سال نیز یک کارگاه دیگر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به عناوین این کارگاه بیان داشت: طرح حکمت در یکی از موضوعات جنگ نرم، مدرنیته (نفد وبررسی سکولاریسم غرب شناسی)، عرفان‌های نوظهور، ولایت فقیه و شبهات آن، جریان شناسی فرهنگی، در 27 بهمن، چهارم و یازدهم اسفند سال جاری در دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد.
ثابت عنوان کرد: برگزاری این کارگاه یک دوره معرفتی برای اساتیدی است که علاقه‌مند هستند از آن در موضوعات ذکر شده بهره‌مند شوند.
 رئیس شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه‌های این استان تصریح کرد: مهلت ثبت نام تا پایان دی‌ماه خواهد بود و برای ثبت نام مشخصات نام و نام خانوادگی، نام پدر، تلفن ثابت و همراه باید در سامانه پیامکی به شماره  ۳۰۰۰۸۹۲۲۲۲۲۶۰۶ ارسال شود.
ثابت با اشاره به مزایای شرکت اساتید در این طرح گفت: اساتیدی که به طور منظم در همه کلاس‌ها شرکت داشته باشند گواهی پایان دوره شرکت در کارگاه طرح حکمت (معرفت افزایی) از طرف مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/ر20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول