اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول موسسه رزمندگان استان قم:

طرح حکمت در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول موسسه رزمندگان استان قم از برگزاری طرح حکمت ویژه فرزندان کارکنان نیروهای مسلح در قم خبر داد.

طرح حکمت در قم برگزار می‌شود
محمود زینلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌، با اشاره به فعالیت‌های موسسه رزمندگان اظهار کرد: این موسسه وابسته به بسیج است و فعالیت‌های آن در اولویت نخست برای دانش‌آموزان بسیجی ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این موسسه ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان بسیجی را پیگیری می‌کند.
مسئول موسسه رزمندگان استان قم با اشاره به برگزاری دوره آیه‌های تمدن گفت: این موسسه آزمون تعیین سطح به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان چهارم متوسطه متقاضی شرکت در این طرح را برگزار کرده و دوره‌های آموزشی برای ثبت‌نام‌کنندگان از اول تیر تا زمان کنکور برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان دارای معدل و رتبه برتر می‌توانند در این دوره شرکت کنند تا با دریافت آموزش‌ها جزو دانش‌آموزان برتر بسیجی کشور انتخاب شوند.
زینلی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای آمادگی در المپیادها و آزمون تیزهوشان، کلاس‌های زبان انگلیسی، رایانه، رباتیک برای دانش‌آموزان و کارکنان نیروهای مسلح اقشار مختلف جامعه از دیگر فعالیت‌های موسسه رزمندگان است.
وی با اشاره به اجرای طرح حکمت ویژه فرزندان کارکنان نیروهای مسلح گفت: بسته‌های آموزشی برای شرکت‌کنندگان در این طرح ارسال می‌شود تا به استفاده و مطالعه مطالب ارائه شده در این بسته‌ها بپردازند.
مسئول موسسه رزمندگان استان قم عنوان کرد: دوره‌های رایانه و مکانیک ویژه سربازان سپاه و نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های این موسسه بوده و این نیروها در مدت خدمت سربازی در دوره شرکت کرده و به صورت رایگان دوره‌ها را می‌گذرانند.
وی عنوان کرد: شرکت در آزمون‌ها و مشاوره برای دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی از 70 درصد تخفیف برخوردار است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول