اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه شهدای آذربایجان غربی:

نمایندگان مجلس به کانون‌های قدرت و ثروت متصل نشوند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نمایندگان مجلس برای دستیابی به منافع خود به کانون‌های قدرت و ثروت متصل نشوند.

نمایندگان مجلس به کانون‌های قدرت و ثروت متصل نشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رسول ناصری شامگاه روز گذشته در جمع دانشجویان بسیجی این شهرستان اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانه پایبندی ملت ایران به اصل ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه التزام عملی و قلبی به اصل ولایت فقیه از شاخصه‌های مهم فعالان سیاسی در جامعه است افزود: دینداری و دینمداری، پایبندی حقیقی به باید و نبایدهای دینی و برخورداری از تربیت اسلامی از معیارهای دیگر این افراد است که مردم باید به این موارد توجه کافی داشته باشند تا برای انتخاب فردی اصلح در جامعه اسلامی اقدام کنند.
ناصری با تاکید بر توجه به رفتار علوی و نبوی در تمامی امور گفت: عملی کردن سیره حکومتی علوی و نبوی که ولایت فقیه تجلی بارز آن است سبب رسیدن جوامع به تعالی و کمال می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه نمایندگان مجلس نباید برای دستیابی به منافع خود به کانون‌های قدرت و ثروت متصل باشند تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از قوه تحلیل مسایل جامعه برخوردار بوده و امانتداری، دلسوزی و رفع مشکلات جامعه را در اولویت کاری و برنامه‌های خود قرار دهد.
مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در صحنه‌های مهم سیاسی از جمله انتخابات نشانه رابطه مستحکم ملت با نظام جمهوری اسلامی است و این حضور می تواند طمع‌ورزی‌های استکبار جهانی و دشمنان نظام را خنثی کند.
وی با تاکید بر آگاهی و بصیرت دانشجویان اضافه کرد: اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان باید از آگاهی و بصیرت کافی برخوردار باشند تا بتوانند توطئه‌های دشمنان را شناسایی و با آنها مقابله کنند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول