اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

نقش تولیدات کشاورزی در خنثی‌سازی تحریم‌ها موثر است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: نقش تولیدات کشاورزی در هر چه بهتر پیش رفتن برنامه‌های اقتصادی کشور و خنثی‌سازی تحریم‌ها و تهدیدها بسیار موثر است.

نقش تولیدات کشاورزی در خنثی‌سازی تحریم‌ها موثر است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی استان البرز، آیت‌الله حسن عالمی در جمع روحانیون دستگاه‌ها و موسسات تابعه وزارت جهاد کشاورزی مستقر در استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: در بندگی کردن خدا کسی منت بر کسی ندارد و منت گذاشتن همچون ریا کردن است.
وی افزود: بر اساس روایات معصومین (ع)، کار کردن در بخش کشاورزی عبادت و بندگی خداست و شما فعالان و مدیران این بخش برای شکوفا شدن کشاورزی کشور و استان تلاش کنید و این کاری مقدس است.
این مسئول ادامه داد: کاری که در این حوزه انجام می‌شود به طور قطع اثراتی ماندگار از خود در بخش‌های معنوی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بر جای گذاشته و موجب رشد نظام اسلامی می‌شود.
عالمی در ادامه با اشاره به نقش بخش کشاورزی در تهیه غذای سالم در کشور اظهار داشت: دستگاه‌های درمانی نقش درجه دوم را در صحت و سلامتی مردم برعهده دارند و نقش درجه اول را غذای پاک و خوراک سالم در کنار سلامت روح و روان ایفا می‌کند.

*باید با تلاش مضاعف فشارهای دشمنان و تحریم‌ها را خنثی کنیم
وی گفت: اکنون کشور ما در شرایطی قرار دارد که نیاز به تلاش مضاعف همه مردم به ویژه‌ فعالان بخش کشاورزی دارد، زیرا بر کشور، انقلاب و محدوده جغرافیایی مملکت ما فشارهایی وارد می‌شود که باید با تلاش مضاعف این فشارها را خنثی کنیم.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: نقش محصولات و تولیدات کشاورزی و رهاورد تلاش‌ نیروهای جهاد کشاورزی، در هر چه بهتر پیش رفتن برنامه‌های اقتصادی کشور و خنثی‌سازی تحریم‌ها و تهدیدها بسیار موثر است.
آیت‌الله عالمی از فعالان در این بخش خواست تا در هر چه بهتر شدن کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی تلاش کنند تا تاثیر خود را در عزت و سرافرازی کشور نشان دهد.

*ایران الگوی بیداری اسلامی در جهان است
وی در ادامه با اشاره به افزایش قیام‌های مردمی طی چند ماهه اخیر در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی و الگو گرفتن آن از قیام ملت ایران در انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، گفت: شرایط سیاسی حاضر در کشور ما حساس است که باید آنرا درک کنیم و این بیداری اسلامی در دنیا هر چند که دشمنان بفهمند یا نفهمند، اقرار کنند یا نه، الگو گرفته از انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: این بیداری و خداخواهی از انقلاب اسلامی نشات گرفته و این بار سنگین راهبری چه در داخل و چه خارج از کشور و بلاد اسلامی و غیر اسلامی، اصل و ثقل کار بر روی دوش رهبریت است.

*جنبش وال استریت از بیداری اسلامی الهام گرفته است
وی بیان داشت: به اعتراف بیگانگان، حتی حرکت‌هایی که در کشورهای غیر اسلامی نظیر جنبش وال استریت به وجود آمده از جنبش بیداری اسلامی الهام گرفته است.
بر اساس این گزارش،‌ آیت‌الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان دیدار یک روزه از توانمندی‌های بخش کشاورزی استان البرز، در منزل جهادگر شهید حبیب‌الله احمدیه حضور یافته، ضمن ادای احترام به مقام رفیع شهدای سنگرساز بی سنگر، ساعتی به درد و دل‌های فرزندان شهید جهت رفع مشکلات آنان، توجه کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول