اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

تحریم و تهدید با پاسخ متقابل ایران همراه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهرم گفت: حدود 40 درصد از صادرات نفتی جهان از تنگه هرمز صورت می‌گیرد که کنترل و تأمین امنیت آن به دست سربازان رشید ایران اسلامی است، بنابراین تحریم و تهدید ایران می‌تواند با پاسخ متقابل همراه باشد.

تحریم و تهدید با پاسخ متقابل ایران همراه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اهرم در آستانه ایام سوگواری اربعین حسینی اظهار داشت: در اربعین حسینی اجتماع گسترده‌ای از هیئت‌های عزاداری شهر اهرم با وحدت و همدلی فضای شهر را آکنده از شور حسینی خواهند کرد.
وی همچنین به 13 دی‌ماه سالروز ورود تاریخی مقام معظم رهبری در دلوار اشاره و بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت این روز خاطره‌انگیز برای دومین سال متوالی جمعی از مردم شهرستان تنگستان از بخش دلوار در مصلی نمازجمعه بوشهر با آیت‌الله صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر دیدار کردند.
راستگو ادامه داد: آیت‌الله صفایی‌بوشهری در این دیدار ضمن اشاره به سوابق درخشان تنگستان در مبارزات ضد استعماری، شهید رئیسعلی دلواری از سرداران و آیت‌الله علم‌الهدی اهرمی را از علمای قیام جنوب و از افتخارات این خطه در تاریخ ایران اسلامی برشمردند.
وی در بخش دیگر از سخنان خود رزمایش 90 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های جنوبی ایران را نشان از قدرت و توان رزمی و دفاعی کشور در برابر تهاجمات خارجی دانست و خاطرنشان کرد: این رزمایش پاسخ مناسبی در مقابل تحریم‌ها و تهدیدهای غرب به سرکردگی آمریکا بود.
امام جمعه اهرم اضافه کرد: آمریکا از طریق تحریم‌ها و تهدیدها قصد تضعیف و عقب‌ نشینی جمهوری اسلامی ایران از مواضع ضد استکباری خود را داشت اما رزمایش مقتدرانه ارتش، یک‌بار دیگر استحکام و ایستادگی ایران را بر مواضع خود به نمایش گذاشت.
وی تصریح کرد: پیام رزمایش 90 پیام صلح و دوستی به کشورهای منطقه در تأمین امنیت منطقه استراتژیک تنگه هرمز بود.
راستگو ادامه داد: حدود 40 درصد از صادرات نفتی جهان از تنگه هرمز صورت می‌گیرد که کنترل و تأمین امنیت آن به دست سربازان رشید ایران اسلامی است، بنابراین تحریم و تهدید ایران می‌تواند با پاسخ متقابل همراه باشد.
وی همچنین گفت: با توجه به شرایط موجود هر تصمیمی که غرب می‌گیرد باید مواضع متقابل جمهوری اسلامی ایران را نیز لحاظ کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول