اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دفتر منطقه‌ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت

شیراز گواهی ثبت جهانی شهر سالم دریافت کرد

خبرگزاری فارس: با اجرای برنامه شهر سالم در محله سهل آباد، از شهردار شیراز به عنوان یکی از شهرداران شهرهای سالم در کشور قدردانی شد.

شیراز گواهی ثبت جهانی شهر سالم دریافت کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کارشناس برنامه ابتکارات جامعه محور معاونت بهداشتی در این زمینه اظهار داشت: در همایش شهر سالم که توسط دبیرخانه کشوری برنامه ابتکارات جامعه محور معاونت بهداشتی وزارت بهداشت و در شهر اصفهان برگزار شد، از شهرداران و فرمانداران ۷۰ شهر کشور که همزمان با سایر شهرهای سراسر دنیا در سایت جهانی یک‌هزار شهر، یک‌هزار زندگی ثبت نام کرده و به شبکه جهانی شهرهای سالم دنیا پیوسته بودند تقدیر شد و گواهی ثبت دریافت کرد.
وی بیان کرد: با توجه به شعار سازمان جهانی بهداشت در سال ۲۰۱۱ با عنوان شهرنشینی و سلامت، از سال گذشته مسئولان شهر شیراز به عنوان یکی از شهرهای سالم دنیا در زمینه فعالیت‌های سلامت محور فعالیت خود را آغاز کردند.
مشتاق مقدم ابراز داشت: در این راستا محله سهل آباد از منطقه هفت شهرداری شیراز و با هدف ارتقای سلامت با رویکرد ابتکارات جامعه محور در نظر گرفته شد.
وی افزود: برنامه شهر سالم در این منطقه با همکاری رابطان سلامت منطقه، کمک و حمایت شورای محله، شهرداری منطقه و تمام ادارات مرتبط با برنامه‌های توسعه، در حال اجرا است.
مقدم خاطرنشان کرد: این طرح می‌کوشد تا با بهره‌گیری از توان مردمی و با حمایت تمام ادارات مشکلات منطقه‌ای را شناسایی کرده و با همکاری مردم نسبت به رفع آن‌ها اقدام کند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول