اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه:

شهدا راه سرافرازی را به همه نشان دادند

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه گفت: شهدا راه روشن سرافرازی را به همه نشان دادند و باید ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

شهدا راه سرافرازی را به همه نشان دادند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ محمدتقی اصانلو در یادواره شهدای عرفه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با ایمان به خدا و تداوم موفقیت‌های علمی و قرار گرفتن در قله‌های پیشرفت راه شهدای گرانقدر را با سربلندی ادامه می‌دهند.
وی با بیان اینکه شهدا همچون ستارگانی درخشان، روشنگر مسیر پیش روی نسل امروز هستند، افزود: تکریم شهدا برای نسل جوان به منظور سرلوحه و چراغ زندگی قرار دادن، در تمام عرصه‌های زندگی لازم و ضروری است.
این مسئول اضافه کرد: یکی از نعمت‌های بزرگ دین اسلام، نعمت شهادت است و امروز فرهنگ شهادت و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر باشد.
وی تصریح کرد: هر یک از شهدای دفاع مقدس بزرگوارانی هستند که به خاطر دفاع و پشتیبانی از کیان و شرف ملت ایران از جان خود گذشتند.
اصانلو با بیان اینکه هر عمل جاهلانه‌ای از سوی دشمن را با درسی فراموش نشدنی پاسخ خواهیم داد، اضافه کرد: نیروهای رزمنده و دلاور کشور برای مقابله با توطئه‌های دشمنان از آمادگی کامل برخوردار هستند.
این مسئول تصریح کرد: ما منتظر عمل نابخردانه‌ای از سوی دشمن هستیم تا علاوه بر دفاع جانانه از کیان کشور و انقلاب اسلامی، درسی پشیمان‌کننده به دشمن بدهیم.
 فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه افزود: خون شهدا و بصیرت مردم نمی‌گذارد ضربه‌ای به این انقلاب وارد شود.
وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، ایران در حالی از خود دفاع می‌کرد که بیشتر مناطق مرزی تحت اشغال رژیم بعث عراق قرار داشت اما امروز به برکت خون پاک شهدا مرزهای کشور از امنیت کامل برخوردارند.
به گفته این مسئول شهدا به عنوان سرمایه‌های عظیم انقلاب اسلامی هستند و افتخار شهدای سرافراز تداوم راه ابا عبدالله‌الحسین(ع) برای پاسداری از اسلام است.
اصانلو ادامه داد: خوشبختانه جوانان ایران اسلامی با تاسی از الگوهایی همچون شهدا همچنان گوش به فرمان ولایت فقیه، آماده مقابله با دسیسه‏های دشمنان همیشه شکست خورده انقلاب هستند.
وی تصریح کرد: شهدای گلگون‏کفن به همه آموختند که برای زندگی انسان‏گونه و ادامه راه سیدالشهدا (ع) در هر دوره زمانی باید از جان و مال خود گذشت.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول