اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت برنامه‏سازان صدا

مستند ‌زیارت‌ در سمنان تولید شد

خبرگزاری فارس: مستند گزارشی "زیارت" به مناسبت شهادت حضرت امام رضا (ع) در سمنان تولید شد.

مستند ‌زیارت‌ در سمنان تولید شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، مستند گزارشی زیارت به مناسبت شهادت حضرت امام رضا (ع) و به تهیه‏کنندگی مهران مجیدپناه در سمنان تولید شد.
این برنامه تلاش دارد تا از رسم‏های مختلف زیارت آقا امام رضا (ع) در استان سمنان بگوید.
این مستند گزارشی به همراه کاروانی شامل 70 نفر از قاریان قرآن و مداحان اهل بیت و جمعی از اهالی استان سمنان به عنوان زائر آقا امام رضا (ع) در طول سفر تولید شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان؛ همچنین به منظور حسن اجرای مراحل و فرایند پژوهش، نخستین آزمون جذب پرسشگر در صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد.
اعظم طاهریان، مدیر آموزش و پژوهش صدا و سیمای سمنان گفت: از تعداد 180 نفر از ثبت‏نام‌کنندگان در این طرح، 40 نفر گزینش خواهند شد تا در امور پرسشگری صدا و سیمای مرکز سمنان مشارکت کنند.
وی افزود: اعتبار تحقیقات پیمایشی به جمع‏آوری اطلاعات دقیق و صحیح پرسشگران است.
طاهریان حسن اجرا و نحوه عمل نیروهای وابسته در پرسشگری را مهم دانست و افزود: نیروهای پرسشگر نقش محوری و مهمی در گردآوری اطلاعات دارند؛ از این‌رو، برای انتخاب نیروهای پرسشگر باید دقت‌نظر مناسبی صورت گیرد تا مراحل تحقیقات به نحو احسن انجام پذیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان؛ همچنین با حضور مهرداد متین‏راد دکترای تخصصی روانشناسی تربیت، کارگاه آموزشی مدیریت تعارض در صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد.
در این کارگاه یک روزه که معاونان و مدیران این مرکز حضور داشتند، در خصوص تعریف تعارض سازمانی، دیدگاه‏های مختلف تعارض و انواع آن، تعارض در سطح فردی و عدم تعارض‏های درون‌فردی و میان‌فردی، چگونگی برخورد با تعارض‏های شخصیتی، روش‏های حل تعارض میان‌گروهی، نگرش مثبت در سازمان، مصالحه، اجتناب، نرمش، سازش، رافت و سایر مباحث مربوط به مدیریت تعارض بحث و آموزش‏های لازم ارائه شد.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول