اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌6 کشته و مجروح در تصادف در محور بم ـ دهبکری

خو‌درو‌ی حامل افاغنه غیرمجاز به مقصد نرسید

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه بم ـ دهبکری گفت: در اثر تصادف رخ داده در محور بم به دهبکری سه نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

خو‌درو‌ی حامل افاغنه غیرمجاز به مقصد نرسید
محمد دهیادگاری دقایقی قبل در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: در اثر تصادف شدید عصر امروز محور بم ـ دهبکری شش نفر کشته و زخمی شدند.
وی بیان داشت: در این حادثه خودروی حامل افاغنه غیرمجاز با یک دستگاه سواری در محور بم به دهبکری سه نفر از سرنشینان خودروی افاغنه جان خود را از دست دادند.
دهیادگاری علت وقوع این حادثه را بی‌توجهی راننده خودروی حامل افاغنه نسبت به جلو و سرعت غیرمجاز اعلام کرد و گفت: این خودرو پس از برخورد با جدول‌های وسط بلوار منحرف شده و به خودروی روبه‌رویی برخورد کرده است.
محمد طاهری مسئول اورژانس شهرستان بم نیز در این ارتباط اظهار داشت: سه نفر زخمی این حادثه به بیمارستان پاستور بم انتقال داده شدند.
وی افزود: راننده خودروی اتباع غیرمجاز از این حادثه جان سالم به در برده است.
به گزارش فارس، شهرستان بم به دلیل شرایط جغرافیایی در مسیر قاچاق انسان قرار دارد و به دلیل سوار کردن بیش از حد مسافر و عدم کنترل راننده‌ها شاهد حوادث غمگین این چنینی است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول