اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تاکید کرد

توسعه فعالیت‎های گردشگری استراتژی جدید منطقه ویژه اقتصادی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در استراتژی جدید خود به سمت توسعه فعالیت‎های گردشگری پیش می‏رود.

توسعه فعالیت‎های گردشگری استراتژی جدید منطقه ویژه اقتصادی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سیامک احمدی پیش از ظهر امروز در نشست مدیران عامل و مسئولان مناطق ویژه اقتصادی سرخس و بوشهر اظهار داشت: به‌زودی فعالیت‎های گردشگری در این منطقه زمینه‎های جذب مسافران داخلی و خارجی را فراهم می‎کند.  
وی افزود: توسعه روابط کاری دو منطقه ویژه اقتصادی سرخس و بوشهر که اشتراکات فراوانی به ویژه در زمینه خدمات ترانزیتی دارند می‎تواند بسیار مفید باشد.
احمدی ادامه داد: استفاده از این اشتراکات و تجارب فی‌مابین برای دو منطقه ویژه اقتصادی می‎تواند بسیار مفید واقع گردد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس نیز در این نشست با قدردانی از میزبانی خوب منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، بازدید انجام گرفته از این منطقه ویژه را مفید و مثبت ارزیابی کرد.
محمدمهدی مروج‌الشریعه گفت: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به ویژه در چند سال اخیر توانسته است با تکیه بر پتانسیل‎هایی همچون خدمات ترانزیت کانتینری توسعه قابل توجهی پیدا کند.
وی اضافه کرد: در کنار این موضوع و با توضیحات ارائه شده، منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اهداف خوبی را در زمینه توسعه فعالیت‌های گردشگری و ایجاد بازار در این منطقه ویژه اقتصادی مد نظر قرار داده است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی سرخس نیز با پتانسیل‎های فراوانی که در دروازه طلایی ورود به بازارهای بزرگ و مهم اقتصادی منطقه آسیای میانه و چین و روسیه دارد و زیرساخت‎های فراوان ریلی، هوایی و جاده‌ای که در این منطقه ویژه اقتصادی از طرف آستان قدس رضوی ایجاد شده در آینده‎ای نزدیک در زمینه ایجاد بندر خشک و توسعه خدمات ترانزیت کانتینری به یکی از قطب‎های مهم ترانزیتی کشور تبدیل شد که این موضوع به جدیت در دستور کار منطقه ویژه اقتصادی سرخس قرار گرفته است.
مروج‌الشریعه افزود: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در زمینه ترانزیت کانتینری توسعه خوبی پیدا کرده است و استفاده از تجارب این منطقه ویژه اقتصادی برای مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی سرخس مفید است.
وی از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و سایر مدیران ارشد این منطقه ویژه اقتصادی دعوت کرد تا در آینده‎ای نزدیک به منطقه ویژه اقتصادی سرخس سفر کرده و فعالیت‎های فی‌مابین گسترش یابد.
فرماندار شهرستان سرخس نیز در این نشست با تقدیر از روند رو به توسعه فعالیت‎های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: توسعه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به ویژه در مباحث مرتبط با ترانزیت و حمل و نقل کانتینری شاخص و ملموس است.
علیرضا بوستانی گلستانی افزود: این ظرفیت در منطقه ویژه اقتصادی سرخس نیز بسیار بارز است و امیدواریم در آینده نزدیک منطقه ویژه اقتصادی سرخس به یکی از قطب‎های ترانزیتی کشور تبدیل شود.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول