اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل:

شهریاران مناطق به کمک شهرداری می‌آیند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: شهریاران مناطق به عنوان افراد منتخب هر محله در ارائه پیشنهادات و راه‌حل‌ها با هدف رفع مشکلات شهری به یاری و کمک شهرداران ‌می‌آیند.

شهریاران مناطق به کمک شهرداری می‌آیند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت‌الاسلام سیدابراهیم میرعباس‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست معتمدان محلات سیزده‌گانه اردبیل با شهردار این شهر اظهار داشت: ما پیشنهاد دادیم شهریاران مناطق شکل بگیرند تا در تمام حوزه‌ها در کنار مشارکت و ارائه ایده‌ها و طرح‌ها و نظرات خود به شهرداران مناطق کمک کنند تا با اولویت، مشکلات محلات مختلف شهر به ویژه محلات سیزده‌گانه برطرف شود.

وی با اعلام اینکه این محلات از ظرفیت و استعداد خوبی در زمینه نیروی انسانی و منابع برخوردار هستند خاطرنشان کرد: با تعامل و همراهی خوب ریش سفیدان و معتمدان با شهرداری می‌توانیم بسیاری از دست‌اندازهای حوزه عمران شهری را در این مناطق برطرف کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در ادامه سخنان خود اضافه کرد: از مجموعه معتمدان و ریش‌سفیدان محلات سیزده‌گانه یاوران شهری می‌تواند شکل گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید تعدادی از اعضای شرکت کننده در این نشست مشکلات و معضلات مناطق خود را مطرح کردند و از شهرداری خواستند با اولویت و در نظر گرفتن عمق مشکلات و معضلات به تدریج به رفع آنها اقدام کند.

توجه به آسفالت معابر و کوچه‌ها، جلوگیری از حفاری‌های غیرمجاز، احداث کتابخانه عمومی در مناطق و محلات مختلف، تعیین تکلیف اراضی بایر و بدون تکلیف، بازگشایی برخی از خیابان‌ها، توسعه فضای سبز و احداث پارک به ویژه تکمیل پارک وحدت، ایجاد فضاهای کوچک ورزشی و دایر کردن دستگاه‌های ورزش صبحگاهی در این مکان‌ها، توجه به نصب تابلوهای هشداردهنده بزرگ و ممانعت از هرگونه ساخت سرعت‌گیر بی‌کیفیت و بدون استاندارد، تکمیل پل‌های نیمه‌تمام، توجه جدی به کمربند سبز، انتقال واحدهای آلاینده محیط زیست و به وجود آورندگان آلودگی صوتی به خارج از شهر و احداث آتش‌نشانی در محلات مختلف سیزده‌گانه از جمله مباحث و مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

در این جلسه همچنین تعدادی از معتمدان محلات سیزده‌گانه اردبیل از برخی اقدامات شهرداران گذشته انتقاد کرده و از بدری شهردار اردبیل به دلیل انتخاب شهردارانی از جنس مردم قدردانی نمودند.

علاوه بر آن تعدادی از کارشناسان و متولیان حوزه ترافیک خواستار تدوین برنامه‌ای جامع در خصوص حل مشکلات ترافیکی شهر اردبیل شدند و با قدردانی از شکل‌گیری این جلسات خواستار استمرار این گونه نشست‌های مردمی با رویکرد حل مشکلات اساسی شهر شدند.

در نشست معتمدان محلات سیزده‌گانه اردبیل با شهردار که بیش از 50 نفر در آن شرکت کرده بودند پیشنهاداتی نیز به شهرداری ارائه شد تا به سرعت فضای فرهنگی و ورزشی و خدماتی را در مناطق سیزده‌گانه ارتقا داده و از هر گونه حرکت و فعالیت بدون برنامه‌ریزی مشخص و تدوین و طراحی شده جلوگیری کنند.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول