اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه تحقق مصوبات سفر استانی صورت گرفت

بهره‌برداری از استخر کارگران تبریز

خبرگزاری فارس: استخر کارگران تبریز که یکی از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری است، با اختصاص 16 میلیارد ریال و با حضور مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از استخر کارگران تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی در مراسم بهره‌برداری از استخر کارگران تبریز گفت: جامعه کارگری باید توجه ویژه‌ای به فضاهای ورزشی داشته باشند و برای گسترش فضاهای ورزشی برنامه‌های ویژه‌ای طرح و اجرا شود.
یونس فاتح اظهار داشت: توجه کارفرمایان به ورزش کارگران باعث افزایش بهره‌وری و همچنین برای ایجاد انگیزه مناسب در بین کارگران و اتحاد و همدلی آنان خواهد شد.
فاتح با اشاره به اهمیت ورزش گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری به ورزش کوهنوردی می‌پردازند ما نیز باید با الگو برداری از معظم‌له، ورزش را از برنامه‌های خود قرار دهیم و مسئولان باید با ترویج ورزش از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.
وی با اشاره به مدت زمان کم که این طرح به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: با تلاش‌های مسئولان ورزش در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان این پروژه در مدت زمان اندک به بهره‌برداری رسیده و برگ زرینی در ورزش کارگران استان آذربایجان‌شرقی خواهد بود.
انتهای پیام/ش30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول