اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد

تحقق تمام مصوبات سفر‌های دور دوم استانی

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: همدلی و اتحاد باعث شده تا مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری به صورت کامل محقق شود.

تحقق تمام مصوبات سفر‌های دور دوم استانی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، محمدشروین اسبقیان در مراسم بهره‌برداری از استخر کارگران تبریز، تعامل اداره ورزش و جوانان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دلیل موفقیت این امر اعلام کرد و افزود: در دولت نهم و دهم تلاش‌های زیادی در امر ورزش و ایجاد بستر‌های لازم برای ترویج و گسترش فضاهای ورزشی صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: سرانه ورزش در استان قبل از انقلاب 11 صدم متر مربع بوده و پس از پیروزی انقلاب این عدد با رشد نزدیک پنج برابری به بالای 50 صدم متر رسیده است.
اسبقیان ادامه داد: تا پایان سال 84 میزان سرانه آذربایجان‌شرقی تا 30 صدم متر افزایش یافت و با روی کار آمدن دولت نهم و دهم که توجه خاصی به مقوله ورزش داشت این رقم به بالای نیم متر رسید.
وی اظهار داشت: رساندن این رقم به یک متر مربع تا پایان برنامه پنجم توسعه هدف‌گذاری شده و تحقق آن دور از دسترس نخواهد بود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ورزش استان روز به روز در حال توسعه و گسترش است و هدف اداره کل ورزش و جوانان استان در این است که استان آذربایجان‌شرقی جزو سه استان برتر در تمام رشته‌های ورزشی باشد.
انتهای پیام/غ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول