اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز هوای پاک انجام می‏شود

تجلیل از 3 واحد صنعتی نمونه در دامغان

خبرگزاری فارس: سه واحد صنعتی نمونه در دامغان که قوانین زیست محیطی را در امر آلایندگی هوا رعایت کرده‏اند، در روز 29 دی‌ماه سال‌جاری هم‌زمان با روز هوای پاک تجلیل می‏شوند.

تجلیل از 3 واحد صنعتی نمونه در دامغان
دبیر اجرایی کمیته هوای پاک شهرستان دامغان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار کرد: در روز هوای پاک برنامه‏های متنوعی شامل همایش نمادین دوچرخه‏سواری مسئولان دستگاه‏های اجرایی شهرستان دامغان، جشنواره بادبادک‏ها (ویژه خواهران)، تئاتر خیابانی به صورت طنز، برگزاری همایش بزرگ روز هوای پاک با حضور پروفسور کردوانی، چهره ماندگار کشور و برگزاری دوچرخه‏سواری همگانی می‏شود.
محمدحسن بیکی افزود: باید تلاش کرد که روز هوای پاک از روز 29 دی‌ماه خارج شود و در طول سال هر روز هوای پاک باشد و همه ملزم به رعایت هوای پاک شوند.
عضو ستاد برگزاری روز هوای پاک شهرستان دامغان تصریح کرد: بازدید از کارخانه‏های صنعتی و آلاینده از سوی اداره محیط زیست شهرستان در طول سال و به صورت دوره‏ای برگزار می‏شود و از اقدامات کمیته هوای پاک این شهرستان به حساب می‏آید.
وی گفت: در برگزاری روز هوای پاک فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر و ادارات جمعیت هلال‏احمر، منابع طبیعی و آبخیزداری، ورزش و جوانان، بانک انصار، مدیریت آموزش و پرورش و موسسه زیست محیطی همکاری دارند.
به گزارش فارس؛ روز هوای پاک 29 دی‌ماه است و شعار این روز "سوخت پاک، خودروی پاک و هوای پاک" نام‌گذاری شده و برنامه‏های این روز از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان و با همکاری جمعیت اتحاد سبز استان سمنان برگزار می‏شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول