اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با برگزاری کنگره بزرگداشت آیت‌ الله گلپایگانی

نمایشگاه عکس و دست‌نوشته‌های آیت الله العظمی گلپایگانی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان از برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس و دست‌نوشته‌های آیت الله العظمی گلپایگانی در حاشیه برگزاری کنگره بزرگداشت وی خبر داد.

نمایشگاه عکس و دست‌نوشته‌های آیت الله العظمی گلپایگانی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری و هم‌اندیشی کنگره بین‌المللی بزرگداشت آیت الله گلپایگانی اظهار داشت: برگزاری کنگره بین‌المللی بزرگداشت آیت الله گلپایگانی فرصت مناسبی است که جایگاه مرجعیت و فقاهت در داخل و خارج از کشور تبیین شود و به آگاهی همه مردم برسد.
وی افزود: این کنگره در روز 28 اردیبهشت ماه سال آینده در شهر قم و به همت سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه علمیه قم و سایر مسئولان شهر قم و بیت حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی برگزار می‌شود.
امام جمعه گلپایگان افزود: آیین اختتامیه و برنامه‌های جانبی در شهر گلپایگان و در کتابخانه آیت الله محمدی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه است. 
وی ادامه داد: آثار بدیع و جاویدانی از این مرجع بزرگ به یادگار مانده است که این آثار در نمایشگاهی در حاشیه برگزاری کنگره در معرض دید عموم قرار داده می‌شود.
اسماعیلی بیان داشت: دبیرخانه کنگره بزرگداشت آیت الله گلپایگانی در کتابخانه آیت الله محمدی به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.
وی در ادامه به کمیته‌های برگزارکننده اشاره کرد و گفت: کمیته‌های برنامه‌ریزی، پشتیبانی مالی و تدارکات، امور روحانیان، امنیتی و انتظامی، تبلیغات، امور بانوان، روستایی، فرهنگی، ورزشی و جوانان، دانشجویی و دانش‌آموزی و امور مساجد و هیئت مذهبی از جمله کمیته‌هایی است که در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم کمک می‌کنند.
امام جمعه گلپایگان همچنین تاسیس انجمن مفاخر را در شهرستان گلپایگان ضروری بیان کرد و گفت: با کمک وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بودجه کشوری برای ایجاد چنین انجمنی در شهرستان گلپایگان در نظر گرفته شود چون گلپایگان شهری است که بسیاری از مفاخر و مراجع دینی از این خطه برخواسته‌اند و شهره جهانیان شده‌اند، بنابراین وجود چنین انجمنی در شهرستان الزامی است.
وی یادآور شد: مفاخر و فضلا تا زنده‌اند باید از آنان تقدیر و تجلیل به عمل آید چون این افراد گنجینه نابی از معارف و علوم دینی، فرهنگی و ادبی هستند و بدین وسیله جوانان ما بیشتر با افکار و اندیشه‌های چنین مفاخری آشنا می‌شوند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول