اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم:

هیچ استرسی برای بازی مقابل پتروشیمی نداریم

خبرگزاری فارس: سرمربی بسکتبال جهش ترابری قم گفت: بازیکنان ما هیچ استرسی برای بازی مقابل تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر ندارند و با آرامش خاطر مقابل این تیم بازی می‌کنند.

هیچ استرسی برای بازی مقابل پتروشیمی نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدعباس آقاکوچکی چهارشنبه شب در حاشیه آخرین تمرین تیمش پیش از مصاف عصر امروز با صنایع پتروشیمی ماهشهر اظهار کرد: جهش ترابری با آمادگی کامل مقابل این تیم صف آرایی کرده و بهترین بازی خود را انجام خواهد داد.
وی با اشاره به مسابقه تیم بسکتبال جهش ترابری قم مقابل صنایع پتروشیمی ماهشهر در هفته پنجم از نیم فصل دوم پیکارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: بازیکنان ما در این دیدار با آمادگی کامل و با انگیزه بالا بازی خواهند کرد تا بتوانیم بازی خوبی را در مقابل بسکتبال دوستان قمی به نمایش بگذاریم.
سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم بیان داشت: بازیکنان جهش ترابری با انجام یک بازی غیرتی و سنجیده قطعا خواهند توانست در مقابل تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر توانایی خود را نشان دهند، هر چند صنایع پتروشیمی ماهشهر از تیم‌های بسیار قوی چند سال اخیر لیگ برتر بسکتبال است و شکست دادن این تیم کار آسانی نخواهد بود.
وی ادامه داد: بازیکنان جهش ترابری از ابتدا برای کسب موفقیت در این میدان حاضر خواهند شد و در این راستا با توجه به نوع تمریناتی که در روزهای اخیر و به خصوص تمرین چهارشنبه شب پشت سر گذاشته‌ایم، سعی می‌کنیم بازی کم اشتباهی را مقابل حریف خود انجام دهیم.
آقاکوچکی با بیان اینکه حضور آماده بازیکنان این تیم تاثیر بسیاری روی عملکرد مثبت در این بازی خواهد گذاشت، تاکید کرد: تمام بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند و با وحدت و همدلی که با یکدیگر دارند، در این دیدار به دنبال اثبات شایستگی‌های خود هستند تا مقابل تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر موفقیت آمیز بازی کنیم.
وی با اشاره به انجام این بازی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، ابراز داشت: در هفته نهم وقتی در قم میزبان دیگر تیم شهر ماهشهر یعنی تیم پتروشیمی بندر امام بودیم، حمایت تماشاگران خوب و خونگرم قمی تاثیر زیادی در حرکت رو به جلوی تیم داشت و انگیزه بازیکنان ما را برای کسب پیروزی چند برابر کرد.
سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم افزود: قطعا حضور تماشاگران در دیدار عصر پنجشنبه مقابل پتروشیمی ماهشهر می‌تواند موجب دلگرمی بازیکنان جهش ترابری قم شود تا بازیکنان ما با انجام بازی گروهی و هماهنگ، حریف خود را متوقف کنند.
وی با بیان اینکه جهش ترابری یکی از معدود تیم‌های لیگ برتر است که امسال بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد و هفته به هفته در مسیر پیشرفت قرار دارد، عنوان کرد: امسال تیم ما کاملا متحول شده است و متکی به یک بازیکن نیست بلکه با انجام بازی‌های گروهی به دنبال کسب نتایج قابل قبول در مسابقات بسکتبال لیگ برتر این فصل است.
سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم اضافه کرد: تیم ما در سه بازی اخیر نیز خوب کار کرده است و با توجه به تمرینات خوبی که انجام داده‌ایم مقابل صنایع پتروشیمی ماهشهر قطعا خوب بازی خواهیم کرد، ضمن اینکه می‌توانیم نسبت به بازی‌های قبل قوی‌تر باشیم.
مسابقه جهش ترابری قم و ذوب صنایع پتروشیمی ماهشهر از ساعت 16 عصر امروز پنجشنبه شانزدهم دی ماه در سالن شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول