اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کاشان:

برنامه‌های آموزشی متناسب با آسیب‌های اجتماعی نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان از متناسب نبودن برنامه‌های آموزشی مطلوب و بموقع ادارات و ارگان‌های مربوطه این شهرستان با آسیب‌های اجتماعی انتقاد کرد.

برنامه‌های آموزشی متناسب با آسیب‌های اجتماعی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد رضوان‌نژاد عصر امروز در جمع کارشناسان فرهنگی ارگان‌های این شهرستان اظهار داشت: هدفمند کردن برنامه‌های آموزشی فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک ضرورت باید مورد توجه متولیان این امر قرار گیرد.
وی با تأکید بر لزوم حضور جدی برخی از تشکل‌های روحانی و مذهبی در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی تصریح کرد: اگر نتوانیم این‌گونه برنامه‌ها را به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی بموقع هدایت کنیم روزبه‌روز به دامنه این آسیب‌ها و معضلات افزوده می‌شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان از نوآوری در طرح‌های فرهنگی توسط فرهیختگان به عنوان یک ضرورت نام برد و خاطرنشان کرد: نقش صاحب‌نظران و افراد فرهیخته و برجسته روحانی و دانشگاهی متعهد در نیازسنجی و ارائه طرح‌های فرهنگی مورد نیاز، برای کاهش معضلات اجتماعی بسیار مؤثر است.
وی با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از طرح برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: انجام این امر می‌تواند در سطح دانشگاه‌ها به ویژه در دانشگاه‌های شهرستان کاشان برکات زیادی داشته باشد و اگر این طرح به درستی اجرا شود در تنویر افکار جوانان بسیار حائز اهمیت است.
رضوان‌نژاد نقد و مناظره اصولی و علمی را موجب رشد و ترقی دانست و افزود: برخی افراد فرصت‌طلب در راستای برگزاری نشست‌های مناظره بر مبنای علمی آن حرکت نکردند بلکه اقدام به خودزنی و انقلاب‌کشی کردند.
وی با تشریح جریان فتنه در انتخابات سال 88 تأکید کرد: در شرایط فعلی نیز نباید از این جریان غافل شد و آنها برای تحقق اهداف خود از هیچ امری فروگذار نیستند و در این زمینه مقام معظم رهبری تکلیف همگان را مشخص کردند.
به گفته وی برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید حقایق گفته و از هرگونه محافظه‌کاری خودداری شود چراکه ریشه بسیاری از اتفاقات جریان فتنه در محافظه‌کاری و سکوت برخی افراد در گذشته بوده است.
انتهای پیام/‌ش20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول