اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم والیبال سایپا

قهرمانی نیم‌فصل شایستگی تیم جوان سایپا را به اثبات رساند

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم والیبال سایپای البرز گفت: کسب عنوان نخست نیم‌فصل اول لیگ برتر را مقدمه‌ای برای رسیدن به عنوان قهرمانی در پایان فصل می‌دانم.

قهرمانی نیم‌فصل شایستگی تیم جوان سایپا را به اثبات رساند
مهدی مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: لیگ برتر امسال یک تفاوت با سال‌های گذشته داشت، اینکه امسال تیم‌های مدعی و آماده بیشتر بودند و همین مسئله بر کیفیت بازی‌های امسال تأثیر بسزایی گذاشته بود و هر بازی شرایط ویژه خودش را داشت با این حال با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان و البته حمایت خوب باشگاه توانستیم عملکرد خوبی را در نیم فصل اول بازی‌ها به جای بگذاریم و با کسب 12 پیروزی و تنها یک شکست عنوان قهرمانی نیم فصل اول را به دست آوریم و شایستگی‌هایمان را به اثبات برسانیم.
کاپیتان تیم والیبال سایپا این تیم را تیمی جوان دانست و عنوان کرد: باشگاه سایپا در طی سال‌های اخیر با روی آوردن به بازیکنان جوان کمک شایانی به والیبال کشور داشته و ما امروز شاهد هستیم که برخی از این جوانان خود را به عنوان یک پدیده در لیگ برتر و حتی تیم ملی مطرح کرده‌اند.
وی قرار گرفتن سایپا در جمع مدعیان قهرمانی را حاصل همین اعتماد به جوانان دانست و گفت: به طور حتم با کمی تلاش بیشتر می‌توانیم به روند خوب خود در نتیجه‌گیری ادامه دهیم و در نهایت امسال عنوان قهرمانی را برای مردم خوب استان البرز و کارکنان ارزشمند و زحمتکش گروه خودروسازی سایپا به دست آوریم.

* سالن انقلاب بر کیفیت بازی‌ها افزوده است
مهدوی در ادامه با قدردانی از حمایت خوب مردم استان البرز از تیم والیبال سایپا در بازی‌های خانگی بیان کرد: در نیم فصل اول بازی‌ها به لطف حمایت و همراهی مردم خوب کرج توانستیم در بازی‌های خانگی نتایج خوبی را کسب کنیم و در برابر تیم‌های مدعی نتیجه لازم را بگیریم در عین حال با انتقال بازی‌های خانگیمان از سالن نشاط به سالن انقلاب کیفیت میزبانی و برگزاری بازی به مراتب افزایش یافته و تماشاگران بیشتری به سالن می‌آیند که از این بابت از مسئولان باشگاه و ورزش استان البرز سپاسگزارم.
وی در پایان گفت: تمام بازیکنان و کادر فنی باشگاه با هم هم‌قسم شده‌ایم تا امسال جام قهرمانی لیگ برتر والیبال را به دست آوریم و آن را به هواداران خودمان تقدیم کنیم.
اتنهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول