اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

گزینش افراد نخبه به عنوان مشاوران جوان الزامی است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بر لزوم گزینش افراد نخبه و با انگیزه و جوان با نگاه علمی در حوزه مشاوران جوان صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد.

گزینش افراد نخبه به عنوان مشاوران جوان الزامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده در جلسه با مشاور وزیر و رئیس گروه مشاوران جوان وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: نسل حاضر در حوزه مشاوران جوان وزارت صنعت، معدن و تجارت، به عنوان سرمایه‌های اصلی و آینده‌سازان این وزارتخانه هستند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی افزود: باید با استفاده از تجربه مدیران کنونی وزارتخانه، امور مدیریتی به حوزه جوانان سپرده شود که این امر نیازمند دوره‌های تخصصی مدیریتی است.

همچنین براتی، مشاور وزیر و رئیس گروه مشاوران جوان وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه با مشاوران جوان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و سمنان اظهار داشت: رویکرد مشاوران جوان، اثبات توانمندی‌ها در مجموعه به ویژه در حوزه‌های علمی است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مشاوران جوان استفاده از توان علمی نخبگان هر استان در طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی است.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی به عنوان سرمایه هر سازمان شناخته می‌شود و این نیرو زمانی کارآمد است که با به کارگیری و ارائه آموزش‌های لازم در راستای توسعه و پیشرفت سازمان گام بردارد.

در این جلسه ناصر بهزاد، مشاور جوان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی نیز با اشاره به اینکه از بدو شروع فعالیت مشاوران جوان در این سازمان بیش از 150 محور در همه حوزه‌ها پیش‌بینی شده است افزود: از ظرفیت مشاوران جوان در افزایش تعامل و رسیدن به رویکردهای مدنظر وزارتخانه به عنوان اهداف سازمانی در استان‌ها استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم ظرفیت‌سنجی در استانها و مشخص کردن راهبردها افزود: حضور مشاوران جوان در سازمان‌ها برای حرکت پایدار توسعه‌ای با برنامه‌ریزی مشخص و به دور از اهداف سیاسی است.

در پایان این جلسه، حاضران با مخترعان و نخبگان جوان در محل شهرک صنعتی توس به تبادل‌نظر پرداختند.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول