اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی مریوان صورت گرفت؛

تدوین برنامه‌های فرهنگی هنری سال 91 مریوان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مریوان از در دست تدوین بودن برنامه‌های کمیسیون فرهنگی هنری شورای شهر مریوان خبر داد.

تدوین برنامه‌های فرهنگی هنری سال 91 مریوان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هیوا ناری‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه رسمی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرستان مریوان خواستار ارائه برنامه‌های پیشنهادی تمامی اعضای کمیسیون فرهنگی به دبیرخانه کمیسیون برای تصویب نهایی و تخصیص بودجه به آن شد.
وی، تمهیدات لازم برای استقبال از میهمانان نوروزی و اجرای برنامه‌های تفریحی، ورزشی، فرهنگی و گردشگری در سه ماهه آخر سال را از مهم‌ترین برنامه‌های امسال دانست و اضافه کرد: حمایت از برگزاری همایش‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری، برگزاری جلسات آموزشی، فرهنگی با اصناف، برگزاری سلسله جلسات حقوق شهروندی، تدوین راهنمای جامع شهر، گردآوری عکس‌های قدیمی مریوان، حمایت از ساخت پیست اسکیت و دوچرخه‌سواری و ساخت قرائت‌خانه از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا و حمایت است.
شهردار مریوان نیز در این جلسه، حمایت از اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای تقویت روحیه مشارکت شهروندان را امری ضروری برشمرد و گفت: امیدواریم با همکاری تمام ادارات سطح شهر، شاهد توسعه پایدار مریوان باشیم.
محمدعلی باغانی تاکید کرد: برنامه‌های پیشنهادی باید شهروندان را نیز برای حمایت از کارهای شهرداری و شورای شهر ترغیب کند و مردم نیز همگام با مسئولان در راستای توسعه همه‌جانبه گام بردارند چون ما برای جلب رضایت مردم تلاش می‌کنیم.
در ادامه این جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان و دبیر کارگروه فرهنگی این کمیسیون، نیز خواستار انجام برنامه‌هایی شد که شاخص‌هایی از جمله دخیل کردن مردم، زمان‌شناسی و بهره‌گیری از زمان، انسان‌مداری و تقویت فرهنگ بومی و محلی را داشته باشند.
ابراهیم محمدحسینی انجام برنامه‌های کم‌هزینه و با توزیع گسترده از جمله توزیع محصولات فرهنگی ( کتاب جیبی، داستان، روزنامه، نرم‌افزارهای آداب و معاشرت شهرنشینی )، برنامه‌ریزی بر اساس مناسبت‌های فرهیختگان، تجلیل از شهروندان نمونه محلات، برگزاری هفته‌های فرهنگی در شهر و روستا را برای اجرا در مریوان از اولویت‌های کاری کمیسیون فرهنگی شورا دانست.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول